Bianca
11-8-2012
|
15-2-2012 8:39:09
Hey Sarah
Wij trouwen ook op 11.8! Zullen we samen duimen voor een stralend zonnetje die dag? groetjes
|
|
nele
11-8-2012
|
15-2-2012 8:51:26
Wij trouwen ook die dag!! Ga idd zeker bidden voor een super zonnetje!!
Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?
groetjes Nele
|
|
Ylenia
18-8-2012
|
15-2-2012 9:33:59
Wij een weekje later! 18.08.2012 Groetjes!
|
|
Sarah
11-8-2012
|
15-2-2012 14:55:54
Hallokes,
Inderdaad we zullen een kaarsje aansteken voor hopelijk droog weer! :-)
Wij hebben al gedaan: - zaal - uur kerk en wet - misboekje bijna klaar - kleed - dj - fotograaf - videograaf (ongeveer)
Volgende week heb ik verlof en ga ik beginnen aan: - uitnodigingen - naamkaartjes - proefkapsel - bloemen (wil graag werken met zonnebloemen) - iets voor de ringen - ringen - ...
En jullie?
Groetjes
|
|
sven
10-8-2012
|
15-2-2012 19:08:24
helaba, wij trouwen op 10/08 dus een dagje vroeger als jullie, hopelijk dit jaar mooi weer maar ongetwijfeld wordt het een zalige dag
veel plezier alvast bij jullie
grtjs vanessa
|
|
Melissa
11-8-2012
|
16-2-2012 9:19:41
Wij trouwen ook op 11/08 :) Deze datum kwam ons heel goed uit...wij zijn een koppel geworden op 08/11 dus dat is wel leuk :)
Wat hebben wij al gedaan qua voorbereidingen: - mijn kleed - mijn schoenen - zaaltje - gemeentehuis - kapster + visagiste - proefkapsel - fotograaf - dj (zo goed als ok) - restaurant voor met de suite 's middags - uitnodigingen (eerste proef is onderweg...dus bijna ok!) - ons vervoer - getuigen gekozen - cadeautje voor de ouders (eveneens onze getuigen) - bruidstaart - openingsdans gekozen
Wat moeten we nog doen: - hubby zijn kleren + schoenen (hij had er al, maar wil toch andere...*zucht*) :) - ringen - traiteur (nog kiezen uit verschillende offertes) - zaaldecoratie (deels) - brouwer kiezen - bruidslingerie - iets voor de ringen - kleren van onze kindjes - personeel zoeken voor onze receptie en dansfeest - onze champagne-glazen voor 's morgens laten graveren
Dat zijn zowat de dingen die ik nu kan bedenken...ik ben wss wel nog het één en ander vergeten :) Nog andere dingen waar jullie aan denken?
ps: wij branden ook een kaarsje voor goed weer!!!
|
|
nele
11-8-2012
|
16-2-2012 12:48:17
Hey bruidjes van 11/08
Bij ons ligt vast:
-zaal -kerk en wet -dj -fotograaf -ringen besteld -kapster en visagiste -bedankjes (moeten nog wel gemaakt worden) -babysit -mijn kleed is besteld -vervoer Wat nog moet gebeuren - kleding bruidskindjes (volgende week) - uitnodigingen - misboekje - schoenen bruid en bruidegom - kostuum bruidegom - kostuums suite (weten al wel waar) - maken bedankjes en gastenboek - bloemen decoratie (doet ons mama) - live muziek kerk (zijn volop met offertes bezig) - .... waarschijnlijk ben ik nog een hele boel kleine dingen vergeten
grtjs Nele
|
|
Sarah
11-8-2012
|
16-2-2012 16:51:06
Piepekoek !!!
Live muziek van de kerk hebben wij al en onze mis krijgt een mooie vorm! Wij hebben 2 meisjes van scala die komen zingen ... zij brengen ook instrumenten mee! Vervoer is bij ons een groot probleem ... mijne toekomstige kan precies niet kiezen! Oei oei oei ... hij moet dan al niet veel doen en dan ... hihi ! :-)
Melissa, ons eten en drinken zit in de zaal. Wij trouwen in een echte feestzaal dus we moeten geen traiteur enzo zoeken ... gelukkig! Wij kunnen gewoon via de zaal onze menu samenstellen!
Volgende week krijgen wij de boeken met uitnodigingen ... Ik hoop dat ik opslag verliefd word op ééntje! :)
Oh, ik moet ook nog héél veel doen hoor en ik ben zeker dat ik ook nog een hoop zal vergeten! Ik begin nu ook meer en meer over dingen te twijfelen ... vooral over mijn 'haren' :-)
Nuja, volgende week een week verlof en we zullen er maar van profiteren hé! :-)
Wat hebben jullie als bedankje voor de ouders/getuigen?
Groetjes, ikke -x-
|
|
Melissa
11-8-2012
|
16-2-2012 17:01:10
Ja, wij gaan geen menu geven. Gewoon broodjesbuffet en dessertenbuffet enzo. En ons zaaltje is eigenlijk een voetbal-kantine :) 't Is niet heel chique, maar 't kan wel gezellig worden e :)
Van bedankjes voor onze ouders (die ook onze getuigen zijn) gaan wij foto-mapjes geven. Onze fotograaf gaat dat 's avonds nog brengen, zo hebben ze al een eerste impressie van de dag. Mooie zwarte mapjes die je ook kunt openzetten op de kast bijvoorbeeld met 12 foto's in.
Groetjes
|
|
nele
11-8-2012
|
16-2-2012 19:45:03
A Sarah, jij hebt dus Tine & Marjolijn ingepikt . de bedankjes voor de ouders weet ik nog niet, denk aan onze huwelijkskaars laten bij maken, we gaan een gepersonaliseerde olie lamp laten maken. Of eventueel champangne glazen laten graveren, weet het nog niet echt.... de uitnodigingen vind ik vrij moeilijk, zou voor het gemak iets willen kiezen uit de kaften van de drukker, maar vrees dat we er toch spijt van gaan krijgen als we zo ergens anders onze kaart ook gaan zien. Maar als je dan iets persoonlijks wilt kost het je echt wel een pak meer precies..
|
|
gitte
11-8-2012
|
20-2-2012 19:32:56
wij trouwen ook 11/8 . Iemand van jullie die in lille trouwt? :)
|
|
Annelies
11-8-2012
|
20-2-2012 20:26:53
Wij trouwen ook 11-08-2012:)
|
|
Sarah
11-8-2012
|
20-2-2012 20:54:52
Piep !!!
Neen, wij trouwen in Herk - de - Stad ... Jullie?
Groetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
21-2-2012 11:58:43
Wij trouwen in Londerzeel!
|
|
nele
11-8-2012
|
21-2-2012 19:56:09
Wij trouwen voor de wet in Tielen (op 10 aug) en voor de kerk in Marke.
Ondertussen kan ik nog 2 dingen van mijn lijstje schrappen: de kleedjes van de bruidskindjes en mijn juweeltjes (heb ze zaterdag zelf gemaakt)
Op naar de volgende zaken die we gaan kunnen schrappen....
groetjes Nele
|
|
Sarah
11-8-2012
|
21-2-2012 21:41:22
Oh super !!!
Waar heb je de kleding van je bruidskindjes gekocht? En juwelen zelf maken? Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb de boeken met uitnodigingen hier liggen en dus we zijn volop aan het kijken ... spannend hé! Wij gaan deze week ook nog kijken voor onze ringen! Wat hebben jullie nog allemaal gedaan? Ik heb het gevoel dat ik héél veel aan het vergeten ben ... Mijn misboekje gaat ook niet meer vooruit. Ik vind dat zo moeilijk ineens ... Het eerste deel ging echt goed! Welk is jullie 'evangelie'? Voorbeden? Groetjes
|
|
nele
11-8-2012
|
29-2-2012 14:46:46
De kleedjes van de bruidskindjes heb ik gekocht hier in de kinderboetiek. Ons Margot heeft een heerlijk zomersjurkje met oranje en geel en een rood golfke. En onze kobe heeft een okergele bermuda, een geruit hemdje met geel en blauw en dan een donkerblauwe blazer. Ze zijn echt geweldig!!
Verder hebben we van het weekend verder gewerkt aan de mis samen met nonkel pastoor en het gaat iets heel unieks worden denk, wat ik zelf wel heel leuk vind want de familie van men verloofde is vrij gelovig, maar ik niet zozeer. De meeste teksten hebben we al en nu ging hij de omkadering verder uitwerken. We hebben wel wat knutsel werk gekregen gelukkig hebben we nog wat tijd.
Met de uitnodigingen zijn we ondertss zelf aan de slag gegaan omdat ik toch iets origineels wil en omdat er een aantal symbolen in terugkomen die doorheen de hele bruiloft terugkomen.
O ja en onze live muziek hebben we ondertussen ook vastliggen. Het begint allemaal mooi vorm te krijgen!!
groetjes Nele
|
|
Sarah
11-8-2012
|
29-2-2012 21:17:41
Piep ...
Ik heb deze week een heel opgejaagd gevoel ... Ik heb het gevoel dat ik ineens met alles 'te laat' ben en dat niet alles goed gedaan is ... Mijn neef zou filmen maar laat nu ineens niets meer weten ... Zouden jullie een optie nemen op een andere videograaf? Wij hadden een auto op het oog maar ook dit kan niet doorgaan ... dus zoeken naar een nieuw vervoersmiddel. Wat hebben jullie? Onze uitnodigingen gingen eigenlijk vrij vlot. Wij hebben vorige week de boeken thuis gehad en we waren het vlug eens ... OEF! :-)
Omdat ik met zonnebloemen ga werken op onze trouw kijk ik ook uit naar eenvoudige mooie kleedjes (voor de bruidskindjes) in tinten geel/oranje/beige ... hihi ... Mooi hé! :-) Volgende week hebben we een afspraak met onze DJ ... hoe weet je dat het een 'goede' DJ is?
Amaai, de eerste huwelijksstress is begonnen! :-)
Groetjes, Sarah
|
|
sandra
11-8-2012
|
20-3-2012 17:40:20
Ik ga ook trouwen op 11 augustus 2012 in tongeren.
Weet iemand waar ik hier in de buurt poirier bruidslingerie kan kopen? Veel geluk allemaal;
groetjes
|
|
Leen
11-8-2012
|
29-3-2012 20:21:05
Wij trouwen ook op 11 augustus. Ik krijg wel stress van de lijstjes :-s Wij moeten precies nog veel doen.
Wij trouwen in Beerse.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
29-3-2012 21:34:08
Ik krijg ook stress van die lijstjes...bij ons staat er nog een hele hoop op de TO DO list...ga blij zijn als ik aan de I DO ben
|
|
Sarah
11-8-2012
|
31-3-2012 10:34:07
Hallokes,
Amaai amaai ... Inderdaad die lijstjes! Wij hebben eindelijk onze winkel gevonden voor onze huwelijkslijst! Straks gaan we nog is kijken en dan gaan we woensdag onze lijst 'leggen'. Onze 'proefdruk' vertrekt dan ook en hopelijk kunnen we enkele dagen later envelopjes schrijven zodat onze brieven begin mei richting genodigden kunnen gaan ... Vandaag gaan we ook onze trouwringen bestellen ... heel eenvoudig ... Woensdag 11 april ga ik voor mijn proefkapsel! Wat hebben jullie ondertussen nog allemaal gedaan? Groetjes
|
|
Leen
11-8-2012
|
31-3-2012 22:51:52
Wij zijn bezig met het maken van de uitnodigingen. We gaan ze zelf ontwerpen, en door drukker laten drukken. We hebben al ideeen, maar nog niet helemaal goed.
Verder moeten we nog wel wat doen. We moeten nog achter ringen. Heb nog geen schoenen. Nog veel werk aan het misboekje.
Ik denk altijd dat er nog veel tijd is, maar nu begint het wel te korten.
|
|
Sarah
11-8-2012
|
5-4-2012 22:52:41
Hihi, ik ken het gevoel!!!
Gisteren zijn wij op 'jacht' geweest. Gisterenmorgend zijn we eerst in 'ondertrouw' geweest bij de pastoor en is ons misboekje goedgekeurd! Super !!! Daarna zijn we onze ringen gaan bestellen! :-) Vervolgens zijn we onze huwelijkslijst gaan leggen en dat was echt SUPER SUPER leuk om te doen! Zo alles kiezen ... geweldig!
Woensdag heb ik mijn proefkapsel en ga ik naar de zaal om daar de 'kaartjes' te gaan halen. Ook de uitnodigingen gaan volgende week in proefdruk.
Ja, inderdaad, we denken dat het nog 'lang' is maar eigenlijk is het nog maar een 'kleine' 4 maanden hé!!!
Nog veel succes !!!
|
|