Terug naar overzicht
Hoi Greet,Ik heb daar afgelopen voorjaar een diner (50p) georganiseerd voor het werk. De marmeren zaal is prachtig en wordt mooi ingedekt met ronde tafels (8-10 pers.) Ik had hoge kandelaars (80cm) gehuurd (bij Festarent, niet bij hen want veel te duur!) en de organisatie zelf had de zaal stijlvol ingekleed met planten. Het eten is goed maar basic. Dit is ook allemaal catering. Als het mooi weer is kan je op de trappen de receptie houden en anders is de wintertuin ook bijzonder leuk. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar iets "anders". Ik zou zeggen, maak een afspraak (www.fccc.be )en ga een kijkje nemen.Veel succes !Mieke
Mieke,Bedankt voor de reactie. Het is latijd interessant om iets te horen van mensen die er al zelf geweest zijn en er ervaring mee hebben. Ik denk wel dat we eens een kijkje gaan nemen. Hoewel ik eigenlijk wel twijfel want ik ben meer voor een romantisch kader zoals een hoeve of een kasteeltje.Wat bedoel je trouwens met "het eten was basic"?Greet
Als je catering van de zaal zelf neemt, die kan inderdaad tegenvallen: zeer vettig, grootkeuken kwaliteit, etcAlternatief is een eigen cateraar hiervoor nemen maar dan zal de zaal je een fix uitkoopbedrag aanrekenen.