Terug naar overzicht
Gewoon genieten!!!!!!!!!!
Oooh...wordt zeker een super dagje!!Veel plezier :-)!!En zeker verslag uitbrengen é :-)!groetjes
Oh zalig! Wij trouwen op dezelfde dag, maar mijn eerste pas en proefkapsel is pas op 10 april... Laat ons zeker weten hoe het was en wat voor kapsel het geworden is!
Hier ook trouwen op dezelfde dag. Ik mag voor mijn eerste pas de 10e maart gaan. Spanneeeuuuund!! ;-)
het wordt een super dagje om van te genieten:-)have fun!!!
Geniet er maar van :-)
Ohh hier ook op dezelfde dag, maar eerste pas is voorzien volgende week vrijdag!Geniet ervan!
Hey bruidjes, Het was effe PANIEK STRESS ONTGOOCHELING ik kan het niet anders beschrijven. Maar alles is in orde gekomen.Ze doen de zak open waar mijn trouwkleed inzit. Is dat toch niet helemaal juist zeker!!!! Er stonden de foute bloemen op!!!!! Ik krijg daar de 3 bovenstaande emoties door mijn lijf. Wat nu!!!! En die bloemen die erop stonden waren echt NIET mooi. Dat was de reden waarom ik mijn jurk dus nog VOOR eind september besteld heb omdat in de nieuwe collectie die lelijke kleine stomme frutsel bloemen op die jurk stonden. Toen de verkoopster erbij kwam (die mij toen supergoed geholpen heeft) zei ze direct inderdaad dat zijn niet de juiste bloemen maar we hebben de juiste bloemen apart besteld. Dus wat er aan de hand is geweest weet ik niet want 5 min later stond ze daar in het pashok met de 3 juiste bloemen! Ikke . Die frutsel bloemen eraf die mooie grote bloemen erop. Alle aanpassingen gedaan en zo is alles nog in orde gekomen. Ik mocht niet buiten voor dat ik vond dat alles perfect was. Nu nog in april terug en hopen dat dan alles goed aangepast is. De naaister was echt wel super met me begaan en ging er zelf voor zorgen dat alles perfect in orde gaat komen. Ze heeft op haar blad zelfs een sterreke en een uitroepteken gezet. Dus fingerscrossed voor 25 april. Dan naar de kapper en daar is alles wel vlotjes gegaan. Het is een halfopgestoken kapsel met krullen geworden. Beetje speels maar toch chique. Net zoals ik ben .Ik zal alleen vroeg moeten opstaan want wij trouwen al om 10u15 en ze hebben toch 2 uur nodig om mijn haar en make up te doen dus moet om half 7 al bij de kapper zijn. Tijd om wakker te liggen zal er niet zijn.Het was een bewogen dagje met veel verschillende emotie's maar uiteindelijk komt alles wel goed! Zucht, en nu terug zen!