Terug naar overzicht
Ik had ook een streepje Als titel: Lesley&Sven geven elkaar het ja-woorden dan er onder:Op zaterdag 15 oktober 2011 in het gemeentehuis van Borsbeek
Hihi ik ben een spellingfreak dus als het zonder streepje is dan is het zonder streepje :P Maar eigenlijk ligt niemand daar van wakker hé, als je het zo mooier vindt staan op de uitnodigingen gewoon doen. Tenzij er leerkrachten Nederlands in jullie familie zitten ;D
Hey An,Hier een spellingsfreak (ook beroepshalve dus dat verklaart hé ) en het enige juiste is wel degelijk jawoord zonder streepje.Maar als jullie liever ja-woord zien staan, zou ik mij daar niet door laten tegenhouden hoor! Denk echt niet dat daar iemand over zal vallen
Hihi, ik ben normaal gezien ook een serieuze spellingsfreak, maar over deze had ik toch niet nagedacht Ik vond het gewoon veel mooier met het streepje
Wij hebbe zelfs JA-woord geschreve om er nog is de nadruk op te legge :p
Haha, Sarah! Nu geef je me nog meer opties :p
Ik zou ook met streepje doen, juist of niet juist, maar ik vond dit mooier :-)
wij hebben het zonder streepje gedaan, dat vond ik juist mooier staan:3 juni 2006 is het allemaal begonnen,3 dagen later elkaars liefde gewonnen.nu 5 jaar verder in ons leven,gaan we elkaar het jawoord geven.Onze voorkant van de kaart was wit met in grote sierlijke letters links onderin in het antreciet/zilver "Ja" (Mercard). Rechts bovenin stond dan in strakke kleine letters dit versje (mercard had bedacht dat daar eigenlijk onze voornamen moesten staan, maar ik wilde liever dit versje).
Wij gebruiken ook het streepje :-)
Ik heb ook voor de nadruk gekozen JA-woord.