Terug naar overzicht
hey ,wij trouwen daar op 14 juli aanstaande.Ik kan alleen maar zeggen dat ze heel vriendelijk en behulpzaam zijn.We zijn vorige week eens gaan proeven (gratis als je je feest daar organiseert) van hun kunsten en het eten was superlekker !Ik heb tot nu toe alleen goede commentaren gehoord. Ik zal echter pas zelf kunnen zeggen hoe het is nadat mijn trouwfeest voorbij is :-)grtzIsabel
Wij zijn daar ook gaan kijken, maar hebben gekozen voor salons Mantovani. De reden daarvan is omdat we toch met meer dan 100 personen zijn zonder de gasten die komen naar het dansfeest en de zaal in mantovani ruimer is, daarmee bedoel ik, geen pilaren staan. Dat is het enige wat me heeft tegen gehouden om niet naar d' hullaege te gaan. Het eten is fantastisch, heb ik al veel horen zeggen. En het feest mag zolang duren zoals jezelf wilt, is ook heel positief, bij ons ook trouwens. Vonden wij heel belangrijk.
Ik heb er al meerdere feesten meegemaakt en wat ik er wel jammer vind is dat ze geen tuin hebben,..Ze hebben wel een soort terras ( niet echt heel groot). De zaal zelf vind ik persoonlijk,...wat verouderd,...( nu ik moet wel zeggen dat het nu van september 2010 geleden is dat ik er was,..dus misschien is het reeds vernieuwd, daar er andere uitbaters zijn.) Maar das een persoonlijke mening,... Het eten is idd heel erg lekker. Ga zeker eens kijken,...en beoordeel de zaal zelf,...wat voor de ene klassiek is , is voor de andere super!