TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
14-4-2012
|
15-2-2012 12:23:04
Hey Deborah,
de enige manier om te weten of dit je droomkleedje is, is door het te passen. Dus zou ik gewoon eens een afpsraak maken met de trouwwinkel (ik weet niet vanwaar je bent, maar er is een Linea winkel in Brugge en in Hasselt voor zover ik weet). Dan kan je een beter idee hebben of dit is wat je zoekt.
Ik ben zelf pas 6 maanden op voorhand gaan kijken voor een kleedje (nog mooi op tijd) en heb mijn kleedje gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen (goeie service trouwens!). Het is ook eentje uit de collectie van LR, ook kort/lang maar met de organza en de grijze bloemen op. Héél anders dan wat ik voor mezelf in gedachten had. Ik was toen op zoek naar een kleedje met kant, zonder veel frullen, liefst een recht modelletje, zeker geen bustier en zeker geen LR (want die vond ik "té"). En wat is het geworden...juist ja :-). Dus gewoon doen! (mooi kleedje trouwens)
Alleszins veel pasplezier! Evelien x
|
|
Evelien
14-4-2012
|
15-2-2012 12:33:58
Ahja en nog een kleine tip: stel je budget voor een trouwjurk duidelijk voorop. Ik heb bewust geen kleedjes gepast die boven budget lagen, om teleurstellingen te vermijden ;-). Bij Le Chapeau wordt daar trouwens ook rekening mee gehouden. Groetjes
|
|
Eline
7-7-2012
|
15-2-2012 12:40:35
Ik zou toch nog even wachten. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van bruiden die lang op voorhand een kleed kopen, en dan nog iets mooiers zien, of van gedacht veranderen, of beginnen twijfelen... Zou dit ten vroegste een jaar op voorhand doen. Dergelijke kleedjes die lang zijn van achteren en kort van voor gaan ze dit najaar zeker nog hebben!
Als je toch nu al een kleedje koopt, wees daarna streng voor jezelf en surf niet meer naar sites met bruidsjurken. Dat kan alleen maar voor twijfels zorgen.
|
|
Gitte
14-4-2012
|
15-2-2012 12:41:38
Goed nieuws: je hoeft je geen zorgen te maken dat dit kleedje er niet meer zal zijn als je nog even wacht. Dit is uit de huidige collectie van LR. Bij Linea kan je altijd nog de collectie van het vorige jaar verkrijgen en vaak zelfs nog van het daar daarvoor. Dus je kan in principe perfect wachten tot oktober 2012 om te kiezen. Dan komen de nieuwe collecties uit, maar zijn de vorige ook nog beschikbaar. Ik heb zelf ook gewacht tot oktober om te beslissen (hoewel dit "krap" was, want maar zes maanden voor mijn trouwdatum), maar ik wilde perse vermijden dat er in de nieuwe collectie iets zou zitten wat ik mooier vond.
|
|
Tabita
22-9-2012
|
15-2-2012 12:41:55
Hey,
ik heb mijn kleed vorig jaar begin juli besteld... een 14maanden op voorhand dus :-)
ook een LR kleedje... Heb dit bij Linx in Leuven besteld, een winkel met alleen LR :-) Als je echt zeker bent, dan kan je dit al ver op voorhand bestellen, en dan kijk je gewoon niet meer naar andere kleedjes, en kan je ook niets mooier tegen komen :-)
groetjes
Tabita
|
|
Eva
23-3-2012
|
15-2-2012 12:56:17
Een jurk kan zo mooi staan op een model en als een zak rond je eigen lichaam vallen. Een goeie tip vond ik om geen beeld te maken van het soort jurk dat je graag ziet. Want het kan heel goed zijn dat je prachtig staat met iets wat je zelf niet eens zou passen. In de bruidszaak zeiden ze zes maand op voorhand of vroeger te beginnen zoeken, zeker niet later. Maar als je geen twijfelaar bent kan dat zeker vroeger ;D
|
|
Elke
13-7-2012
|
15-2-2012 13:52:38
Als ik in jouw plaats was, zou ik ook nu nog niets bestellen. Het is inderdaad zo dat je bij Linea Raffaelli ook nog de collectie van het vorige jaar kan bestellen. Ik zou wel aanraden om het toch al eens te gaan passen. Ik heb identiek hetzelfde kleedje gepast en dat stond mij echt niet. Ik heb heel veel kleedjes gepast en dit kleedje was het enige dat echt niet mooi was toen ik het aanhad. Misschien was dat omdat ik te klein ben (1m65) voor een kleedje dat vooraan kort is en achteraan lang. Het hangt uiteraard van persoon tot persoon af, maar het is zeker geen "gemakkelijk" kleedje op vlak van pasvorm.
|
|
Deborah
20-9-2013
|
15-2-2012 14:55:56
Bedankt voor jullie tips! :)
Dit was ik daarnet nog vergeten zeggen:
Enkele weken geleden, ben ik te weten gekomen dat mijn schoonzus (de zus van mijn vriend) ook hetzelfde trouwkleed zou willen!
Zij werd enkele maanden na mij ten huwelijk gevraagd, maar ze trouwt wel enkele maanden eerder dan ons, in hetzelfde jaar :(
Dus ik ben bang dat zij dan ook dit trouwkleed neemt... Ohja, we zien wel zeker? :)
|
|
Eline
7-7-2012
|
15-2-2012 17:03:10
Het zou al moeten gebeuren dat het jullie allebei mooi staat... Bijna iedereen kiest toch iets heel anders dan ze van tevoren denken.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|