Terug naar overzicht
Gewoon naar een snoepkraam op de markt gaan?Je hebt rode tutjes, drakulatanden, lange veters, zure matten, rode beren, neuzekes, poepegatjes - je hebt heel veel rode snoepen hè :)
Snoepframboosjes, kermisappels, zure bollen, dropveters, lolly's, gummybeertjes, campinasnoepjes, napoleons, m&m's, snoephartjes, snoepkersen en snoepaardbeien,... Zoveel keuze ;D Er zullen wel snoepwinkels zijn die daar graag mee helpen.
mmmm snoepjes :-p
van die rode zure matten, aadbeien (zoals dracula-tanden of smurfen, of van die zachtere aardbeitjes), 'poepegattekes', kersen, beertjes, rode jelly-beans, ...ga eens kijken in de cinema of in het kruidvat voor meer inspiratie...
Ik weet niet of de gasten erop te zitten wachten, maar: Jawbreakers!!
smoelentrekkers of zuur bommen :-)
deze zijn ook leuk:of deze: of deze:
ik eet momenteel rode gesuikerde hartjessnoepjes :) (in de trand van gesuikerde aardbeitjes)
En nu heb k zin in rode snoepkes damn ;) - ik wil nog wel een kilo of 2 kwijt hè hihi
Hallo, Vrienden van ons hadden dit ook als thema, dit was zeer leuk. Vooral de grote pot snoep op tafen .Je hebt:- rode zure matten- rode veters- poepkes- neusjes- dracula tanten- aardbeien- rode (zure) beertjes- framboosjes- kersen- rode (zure) papflesjes- smoelentrekkers- ...Misschien gewoon eens een snoepwinkel binnenlopen... er zijn er meer dan genoegGroetjesAnnelies
Bedankt allemaal!! Frida
ik had nog geen thema en was volop op zoek: een superideetje.kga dit even mee volgen...
Hier wss ook het thema snoepjes. Leuk hé?!Mijn partner en ik snoepen allebei graag :))Ge hebt ook nog van die kleine rode zure stokjes, beertjes, tuttekes, ...
hey heyIn hoeverre gaan jullie dit thema gebruiken? gaan jullie dit enkel op de tafels zetten en niks anders? of gaan jullie die rode snoepen nog ergens anders in verwerken?groetjesEvy