Terug naar overzicht
halloik had ook eerst willen bestellen online maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.We hebben er een daguitstap van gemaakt en zijn naar daar gegaan, voor ons is dat 2 uur rijden. Het kleedje wat we vorig jaar gehaald hadden moest aangepast worden want het paste niet zo goed. gelukkig deden ze het direct zodat we het konden meenemen diezelfde dag. groetjes
Hejj lies,Ik heb mijn kleertjes telefonisch besteld bij humpiedump.. was voor ons ook wat tever rijden wijzelf zijn van brugge dus is ook al ff rijden hé..mensen zijn heel erg behulpzaam.. best eerst eens bellen om de juiste afmetingen te vragen en zo kun je een perfect passend kleedje of kostuumpje bestellen..voor mijn bruidsmeisje van 4jaar heb ik zelf het modeltje barbara gekozen.. dit is echt een zeer mooi jurkje heb ik dan gecombineerd met een wollig bolerotje echt prachtig !!heb het de dinsdag besteld en direct betaald en de donderdag stond tnt al aan mijn deur :)ik zou zeggen als je ook van regio brugge bent mag je gerust eens komen kijken naar dat kleedje hoor héhé :)groetjes jamie x