Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ben ik dan echt te snel met alles

15-2-2012 17:16:29
Hoi bruidjes en gommetjes,

de titel zegt het al: ben ik nu echt zo snel met alles ???

Daarstraks zat ik met een meisje te praten in het ziekenhuis,
( ik moet daar alle weken medicatie via infuus krijgen voor een spierziekte)
zij trouwt een week voor mij.
Ze moet nog heel veel doen, buiten haar kleed, zaal, fotograaf en videograaf en smink ook.
Nu gingen ze het niet supergroots aanpakken, maar toch ...

Ik zou dus helemaal crazy worden als alles zo op het laatste nipperke gedaan wordt.

Nu moet ik wel toegeven, sinds ik gevraagd ben, is onze trouw een heel groot onderwerp geworden
in ons leven, dat soms mijn familie zegt: zijt ge er nu weer met uwen trouw ...

Ik heb ook tijd om me er mee bezig te houden, ik ben op invaliditeit, ...
Ik heb ook een websiteje gemaakt, waar alles te volgen is.

Nu werk ik veel op voorhand, een van de redenen is die spierziekte
Als ik daar een opstoot van krijg, lig ik mss wel weken uit ...
Ik ben dus nu al de enveloppes van de 150 uitnodigingen aan het schrijven.

Maar langs de andere kant denk ik dan toch dat het vrij normaal is dat je alles wilt regelen enzo ... of zie
ik dat anders ...

Ach ja, het zette me toch even aan het denken, voor de 2 juni buidjes, nog 3,5 maanden maar !!!

Veel voorbereidingsplezier nog!

Sophie

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1067

tamara

Meld misbruik15-2-2012 17:19:07

mijn schoonzus is nog vlugger, ze trouwt volgend jaar in april en alles is al geregeld
wij trouwen in september en heb nog veel te regelen

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 17:37:47

't Is maar waar je je zelf het beste bij voelt, zeker... Ik ben allesbehalve een pietje precies en haal zelden een deadline, maar op mijn werk vinden ze me the most organized bride ever :) Ik ben ten huwelijk gevraagd in de zomervakantie en zat twee maand thuis, dusja, wat doe je dan? De grote zaken lagen heel snel vast, eens het schooljaar terug startte was ik druk aan het werk, nu beginnen stilaan de kleine dingetjes te komen (uitnodigingen drukken, gastenlijst updaten, gesprekje dj en zaal, bruidsboeket, ...).

No stress, jouw huwelijk, jouw regeltjes :)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 17:37:59

Met 3.5 maand te gaan vind ik het zeker niet vreemd dat je "al" enveloppes aan het schrijven bent, ze moeten immers +/-3 maand op voorhand de deur uit dus dat is niet meer zo lang :-). Volgens mij zit jij perfect op schema ;-).

Groetjes!

Evelien

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 18:23:54

Ik ben ook met zo goed als alles klaar, en nogal een geluk!

Je weet nooit wat er tussen kan komen en klaar is klaar...
Kijk nu naar ons, door de onverwachte borstkanker van mijn schoonmoeder gaan wij elk weekend naar Oost-Vlaanderen, naar haar.
En wij wonen in West-Vlaanderen, dus tis telkens een heel weekend kwijt.
Ik ben dus zeer dankbaar dat ik door zette, en al héél veel klaar heb!

An
9-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 18:33:25

Wij trouwen een week na jullie en wij zijn ook bezig met het schrijven van de uitnodigingen. Sommigen zijn zelfs de deur al uit...

Zoals al de rest hier al zegt: jouw huwelijk, jouw regels. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 19:28:13

Wij trouwen op 1 juni en we zitten ook goed op schema, denk ik. Wat nog wel te doen: auto voor ons, bedankjes, nog wat decoratie en uitnodigingen opsturen en persoonlijk bezorgen, waarschijnlijk ben ik nog wel wat vergeten. Ik ben blij dat er al verschillende dingen (kledij, ringen, schoenen, zaal, fotograaf, DJ, bruidskindjes, uitnodigingen laten maken, dagplanning, muziek, gastenboek, ...) geregeld zijn. Nog veel voorbereidingsplezier en denk maar: van al wat je al geregeld hebt, moet je niet meer van wakker liggen

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 22:04:39

het wij trouwen 6-7-2012

en moet allen de taart nog regelen

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 23:48:39

heylah wij trouwen ook op 2 juni en zijn ook al met de uitnodigingen bezig. Die zijn stilletjes aan de deur uit aan het gaan... Alles is zogoed als geregeld.
Nu is het afwachten tot de laatste weekjes eigenlijk. Dan hebben we telkens de laatste afspraken met de fotograaf/vervoer en ceremoniemeester en diaken. En dan is het al zover... We staan er goed voor en zeker niet te snel met alles hoor! xxx

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 7:08:25

Als ik je een raad mag geven (uit eigen ervaring), toen mijn verloofde mij ten huwelijk vroeg ben ik er ook meteen ingevlogen en iedereen vond dat "te zot" "te snel", maar nu, zoveel maand later, ben ik daar blij om. Ik ben zelf patient van klierkoorts (al 2 jaar) en heb op een bepaald moment 6 maand niet kunnen werken en enkel plat gelegen in de zetel, en nu ben ik dankbaar dat ik in het begin veel gedaan heb. je kent je eigen lichaam het beste en wat je doet, is in mijn ogen zeer verstandig. Dus blijf wie je bent

Ps: het feit of je trouwens snel aan dingen begint/of wacht tot het laatste hangt af van persoon tot persoon/karakter enz. Die mensen zijn ook zo in hun werk, hun studies, ze zijn zo. Maar ik ben net als jij, een vlugge vogel :-)

Liefs,
Vero

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 13:47:23

Hoe snel of traag je alles regelt is een keuze die je zelf maakt.
Je moet je er zelf goed bij voelen. En ja als je het vroeger kan organiseren
zou ik zeker niet twijfelen. Indien ik de tijd had zou ik da ook doen,
maar t is nu eenmaal anders. Zo zie je maar dat we allemaal anders zijn hé!
Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Laat ons hopen dat je ondertussen niet ziek wordt hé, en anders heb je geluk dat t
allemaal al geregeld is hé
xx Lieze

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:15:06

Beter te vroeg dan te laat! Allemaal minder stress op het einde en met een gerust gemoed toeleven nr de grote dag! Niet van aantrekken! :-) x

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik19-2-2012 1:29:44

Hey Sophie,
Ben al anderhalf jaar bezig met mijn voorbereidingen en ik zie het zo:
veel werk is al gedaan, allemaal voor 1 dagje uit mijn leven, maar ik geniet er wel al anderhalf jaar van en ik heb totnutoe nog geen stress gehad.
Geregeld is geregeld, bij mij nog 75 dagen op de teller en ben blij dat ik al zoveel heb gedaan.
Moet nog aan mijn ceremonie beginnen en de receptie bespreken, dat zijn de 2 grootste brokken die nog moeten geregeld worden. Ik ga blij zijn als dit gedaan is.
Al de rest zijn "peanuts", dus ik ben op mijn gemak.
Zelf ben ik verpleegster met zeer wisselende uren, dus kan ik niet elke dag bezig zijn met mijn voorbereidingen. Ik mag er niet aan denken dat ik in de laatste week nog vanalles zou moeten gaan regelen. En in uw geval zou ik inderdaad zeker rekening houden met je ziekte, al hoop ik dat het voor jou verder goed mag gaan, zekerheden heb je nooit.
Wat anderen hierover mogen denken, niet aantrekken. Je bent héééééééééél goed bezig!
Doe zo voort en ik wens je vooral een mooi huwelijk toe, zonder al te veel gezondheidsproblemen.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...