Terug naar overzicht
wij geven onze bruidskindjes mooie beren.zo hebben ze iets vast en ook iets te doen tijdens de vieringOnze bruidskindjes zijn een achterneefje van 3 en een achternichtje van 4nu enkel nog mooie beren vinden, ik had er gevonden maar 35 euro per beer vond ik net teveel. Ze staan even in beraad moest ik geen andere vinden.Maar ze zijn zo mooi wit en zacht en fluff...
Hey Evy, ik ben ook nog op zoek naar mooie witte,zachte en fluffy beren. Waar heb je ze gevonden als ik vragen mag?
Ik weet niet van waar je bent Dorien maar ik heb ze gevonden in de speelgoedwinkel in kontich: Janneke Maanvrij dure winkel, maar wel met allerlei ander speelgoed van Haba en houten speelgoed enzo. Ik denk dan ook aan de Krokodil (in Lier) ofzo...Groetjes
ik ga mijn dochtertje een miniversie van mijn bruidsboeket laten dragen en mijn zoontje eigenlijk niks, hij moet zijn zusje maar een handje geven, hij is tegen dan 5.5, en te groot vind ik voor een beer
een leuke ballon of meerdere kleintjes bijeen?
dit vind ik persoonlijk super leukhttp://www.ballonatelier.be/bruidsboeket%20in%20ballons...
Oh Sarah, dat is mooi. Ik ben helemaal verkocht. Lijkt mij echt iets voor onze bruidskindjes :)
Bedankt voor de tips!