Terug naar overzicht
Hey Vicky!Ik ben zelf nog nt gaan zien, maar bij Couture Paul in Bree hebben ze verscheidene merken. Ook bij E&R in Beverlo (da's de winkel van Nicky Vankets). Bij Linx in Hasselt hebben ze enkel Linea Raffaeli.Grtjs,Karen 30-6-07
Hoi Vicky,Je kan ook eens een kijkje nemen bij Isa Moda of Linx in Hasselt. Mijn trouwkleed kwam van bij Isa Moda. Ben er heel tevreden van. Ze hebben er verschillende merken.Of bruidsmode Karin in Maasmechelen en in de Shopping in Genk is er ook een bruidswinkel.Groetjes en veel succes!An13-08-05 (bijna een jaar getrouwd)
Hey Vicky,ik wilde eerst ook naar Couture Paul gaan in Bree, maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat het personeel daar redelijk arrogant is. Ik ben op aanraden van een vriendin (zit zelf in de bruidsmodebusiness) naar Bruidshuis Pereboom in Heerlen (ook in Maastricht)getrokken. Het personeel daar was zeer enthousiast (net of ze zelf trouwden!), ik kreeg onmiddellijk champagne aangeboden en ze waren uiterst vriendelijk. Je mag zoveel passen als je wil, geen probleem, geen kwade blikken,.. Klant is koningin daar! :-)Groetjes en succes met je jurkjacht!
Hoi,Ik heb alleen maar goede ervaringen met Paule in Bree. Ik heb er wel mijn kleed niet gekocht. Bij mij waren ze heel vriendelijk. Ik mocht zelf in de rekken kijken en er uit halen wat ik wou. Uiteindelijk heb ik mijn kleed gekocht bij Linx in Hasselt. Daar hebben ze enkel linea dacht ik maar wel heel veel variatie en ook daar zijn ze heel vriendelijk.groetjes,marjolijn
Dag meisjes,Tis voor mij eigenlijk nog wat te vroeg om al voor een kleedje te kijken, maar nu weet ik toch al wat adressen om naar toe te gaan. Misschien kan ik mijn vriend eens 'per ongeluk'langs één van die winkels laten rijden wanneer we aan het rondrijden zijn. Dan kan ik 'zo heel toevallig' al eens aan de etalage gaan zien... Hehe... Vind het wel spannend!Groetjes,Vicky 797