Terug naar overzicht
hallo, wij hebben van de pastoor een werkmap gekregen met alle onderdelen. Er staat ook bij welke facultatief zijn.
You've got mail!
Hey,Van mij ook een mailtjes (is een documentje dat ik zelf ook heb gekregen van de priester....)Groetjes Ellen
Ook nog steeds op zoek naar voorbeeldjes van dankvieringen. Altijd welkom op doriendingenen@hotmail.com We hebben pas 22 februari een afspraak met de pastoor...
Hoi, ik ben ook volop bezig met het maken van ons misboekje. Maar wat hebben jullie van jullie pastoor gekregen? Ik zou vooral graag weten wat verplicht is, en wat facultatief is?Wie wil mij dit aub laten weten? tiziana_romagnoli@hotmail.comdankje !
stramien voor een huwelijk in een gebedsviering IntredeliedOpeningsgroet en verwelkomingVergevingsmoment of gebed om openheid over wat we zullen vieren (al of niet met gezongen antwoord)eventueel Glorialied (?)Openingsgebed (door de priester)Eerste lezingTussenliedEvangelieHomilie (toespraak door de voorganger)Huwelijksinzegening: 1. ondervraging, 2. trouwbelofte, 3. bevestigingOverreiken van de ringenZegening van bijv. huwelijkskaars of huiskruisje of (?)Ondertekenen van het trouwregister met wat muzikale achtergrond of een liedVoorbeden al of niet met gezongen antwoordGroet en deelname van de aanwezigen (is niet verplicht)Onze VaderHuwelijkszegenVredeswensLied rond 'vrede'Slotgebed (door de priester)Zending en zegenUittredelied
Is dit wat ècht verplicht is dan, Nathalie?groetjes! en dankjewle !
hey Tiziana, die onderdelen zijn verplicht, behalve die met een vraagteken.Maar ik ben zelf ook nog niet klaar met m'n misboekje...groetjes en veel succes