Terug naar overzicht
Thailand misschien?Wij zijn enkele jaren gelegen een paar dagen naar Bangkok geweest en dan door gevlogen naar Phuket... en dit is echt de moeite!De tempels en de rituelen die je daar ziet zijn echt mooi om te zien.Maarja, er zijn ook zoveel mooie plekjes op de wereld....
Wij hebben ook nog geen kinderen, we gaan drie weken naar Bali in de zomer. Prachtige natuur en cultuur.
Costa Rica, Zuid-Afrika
Wij zijn van hetzelfde gedacht... Dus hebben we besloten van 12 dagen naar Zuid-Afrika te gaan... 8 dagen rondtrekken en 4 dagen strand.Groetjes Anneken
Wij doen de Westkust van Amerika. Thailand ben ik ook al 2 keer geweest en is een echte aanrader !
Wij gaan ook naar Amerika, naar het noordwesten. Fijne steden (Seattle, Portland), prachtige natuur.
Wij gaan met een huurwagen het noorden van Marokko verkennen!
Wij gaan met de trans-mongolie expres van moskou tot Peking, maar we nemen er wel 3 weken de tijd voor :)
sri lanka is anders ook wel de moeite.Wij zijn daar een jaar of vijf geleden geweest; eerst rondreis op Sri Lanka en dan enkele dagen platte rust op de Malediven. Een aanrader!
Thailand is een absolute aanrader! Dit was onze huwelijksreis en we gaan waarschijnlijk onze eerste huwelijksverjaardag terug in Thailand vieren :-)
Ik ben zelf ook al 2 keer naar Thailand geweest (1 keer vrijwilligerswerk) en raad het ten zeerste aan. Enkel: niet naar Phuket als je liever van het toerisme weg wil blijven. In de buurt van de Kanchanaburi heb je een prachtige natuur en ook de cultuur is daar nooit ver weg, of helemaal in het noorden van Thailand rond Chang Mai is het ongelooflijk mooi. De bevolking is er nog zo vriendelijk dat je je bijna ongemakkelijk voelt
Thailand is inderdaad een aanrader maar je moet er wel rekening houden met het regenseizoen dat loop tot begin oktober.
Wij zijn naar Andalusië geweest, een rondrit.Eerst Granada (heb je het alhambra prachtig), dan naar Ronda en dan richting de kust vlakbij Portugal.Was een rondreis van 10 dagen eind april en het was toen op bepaalde plaatsen al 27gr, zalig!In topseizoen zou het te warm zijn, maar september is denk ik ideaal.Wij hebben geen 1 dag op het strand gelegen.Veel uitstapjes gedaan :)Succes!Wat ook heel mooi is, was onze vakantie 2 jaar geleden,: Noorwegen.Geboekt via Nordic Info heel professioneel.Moet je natuurlijk niet zijn voor de zon :).Al heb ik er eens 1 dag in 'n bikini gelegen jaja