Terug naar overzicht
Veel succes vandaag :-)Wij versturen ze begin maart (7 à 8 weken op voorhand). Een groot deel gaan we persoonlijk zelf gaan afgeven. Als het te lang op voorhand is gaan de mensen misschien de uitnodiging ergens leggen omdat het nog tijd genoeg is en het uiteindelijk vergeten om te verwittigen.groetjes
Hoi Ellen, Terug je kleedje kunnen aandoen, moet zalig zijn he Kan ook niet wachten op mijn 1ste pas.Oh wat te uitnodigingen betreft, weet ik niet wanneer dit normaal gezien verstuurd wordt, maar ik heb vorige week een uitnodiging (wel voor een 25j huwelijk) gekregen,en dit is pas voor 14 juli. Dus denk niet dat het kwaad kan als je stilletjes aan de uitnodigingen begint te versturen hoor.Grtjes.
Ooooh...spannend!!!Veel plezier :-)!!Ik tel ook al af naar mijn eerste pas...wsl ergens half april :-)groetjes!
Je kleedje opnieuw kunnen aantrekken is altijd leuk! Veel plezier ermee!Wat je uitnodigingen betreft, wil je ze zelf afgeven, of ze ineens allemaal tegelijk opsturen met de post?Als je ze persoonlijk afgeeft, kan je gerust al beginnen met ze rond te dragen. Daar kruipt toch wel veel tijd in. Als je ze opstuurt met de post zou ik ze begin maart op de post doen, zo'n 8 weken op voorhand. Als je midden in de zomervakantie zou trouwen, kan je ze steeds vroeger sturen om te zorgen dat de mensen het weten voor de vakanties vastliggen, maar dit is voor jullie niet het geval. Je kan natuurlijk al wel adressen beginnen schrijven dan, en zeker het retouradres op de achterkant niet vergeten!
We gaan de uitnodigingen persoonlijk afgeven of in de bus steken, dus er zal wel wat tijd inkruipen, ik zal nog een weekje op mijn tanden bijten en dan stilletjes aan beginnen :-) De weken gaan rap dus nog een weekje wachten zal ook wel rap gaan :-)groetjes!
Hey heyHier is mijn eerste pas 17 maart. Februari mocht ook al maar moest dan mijn schoenen ook al hebben en omdat ik dan ook mijn make-up en kapsel al eens wil doen maar afspraken gemaakt voor 17 maart.Ik denk ook soms: stel dat ik het niet meer mooi vind ofzo. Maar dat zal toch niet zijn hé :DIk ben er ook nog niet uit wanneer ik de uitnodigingen rond breng en op de bus doe. Heb nog even tijd om daar over te denken.Geniet ervan hé!Groetjes.
Ik heb mijn eerste pas in maart pas (op die manier hoop ik nog enkele kilootjes kwijt te geraken).Onze uitnodigingen zijn nu allemaal al de deur uit (familie persoonlijk gaan uitnodigen en maandag rest op post binnen gebracht). Maar wij zijn dan wel echt vroege vogels geweest want zijn al van begin januari aan het uitnodigen.Groetjes,Silke
Hey Ellen, Veel succes vandaag met de 1e pas van je kleedje!Wij hebben de uitnodigingen +/- 3 maanden op voorhand verzonden,omdat ik dacht dat er toch nog mensen zijn die verlof moeten vragen ofzo.Maar als je op een zaterdag trouwt is dat natuurlijk voor de meeste mensen geen probleem. Wij trouwen op een vrijdag, en ik ken toch een aantal nonkels en tante's die verlof moesten nemen. Maar eigenlijk wisten ze stiekem al van vorig jaar in maart dat we gingen trouwen :-) we hadden ze al verwittigd... hihi :-)Maar ik denk dat je zelf een beetje moet zien wnn je je uitnodigingen verstuurd. Wanneer jullie het vinden passen.Groetjes, Tinneke
hoi, mijn eerste pas is pas voor begin Juli en trouwen eind augustus..onze kaartjes zijn vandaag besteld en volgende week krijgen we een proefafdruk... op 2 dagen tijd zouden al die kaartjes ook gedrukt zijn.zelf gaan we die bij de grote hoop persoonlijk afgeven, aangezien mijne kant redelijk groot is gaan wij daar op tijd aan beginnen... mss wel nog veel te vroeg maar liever zo dat we tijd genoeg hebben...voor op mijn werk ga het half juni zijn als ze alles moeten laten weten... onze uurooster is elke maand verschillend (werk in rusthuis).groetjes
Hey,Hier is het nog even wachten tot 14 maart voor de eerste pas. Ik kijk er ook enorm naar uit!Wij hebben onze uitnodigingen juist gekozen, maar moeten nu nog aan de tekst werken.Wij gaan ze 6 weken op voorhand versturen.Groetjes,
Hey hey, Het was echt leuk gisteren, ik heb echt genoten! En ik vind mijn jurk nog altijd even mooi *geruststelling* Ze moet wel al inleggen, want mij jurk is achteraan "geveterd" en nu komen de 2 stukken al over elkaar dus ik ben goed bezig met wat kilotjes kwijt te geraken voor ons huwelijk joepie! Gisteren ook de hoepelrok voor eronder aangedaan en wat een verschil, die dan maar direct bij gekocht :-) Nu verlangen naar halfweg maart voor de 2de pas!groetjes!
Ah tof dat het leuk was. Proficiat met de verloren kilootjes :-)Ik heb ook een hoepelrok voor onder mijn kleed. Heb eigenlijk mijn kleed niet gepast zonder, dus heb geen idee of dit veel uitmaakt.Ik mag teruggaan 4 april en als mijn kleed dan goed is mag het mee naar huis :-DgroetjesStephanie
spannend... ik sta ook al te popelen om naar mijn eerste pas te mogen. begin maart mocht ik eens bellen dus dat is bijna eh! onze uitnodigingen zijn al weg, enkele liggen er nog wel