Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding

16-2-2012 13:12:11
Hallo iedereen,

Aangezien wij pas trouwen op 4/05/2013 kan ik precies niet zo veel meer doen nu.
Zaal,kerk en dj liggen vast.

Jammer dat alles nu wat stil ligt, of zijn er nog zaken die ik ondertussen al kan doen?

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 740

Joke
13-10-2012
 Meld misbruik16-2-2012 13:19:44

hallo,
al gedacht aan een fotograaf en/of cameraman? dit zijn 2 zaken die ik ook meteen heb geregeld. Wat je ook al kan doen is een misboekje samen stellen. Dit is een minder leuk werkje waar veel tijd in kruipt maar gedaan is gedaan é.

groetjes

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 13:26:49

Hey,

Waar je best niet te lang mee wacht: vervoer, foto-/videograaf, ceremoniemeester.

Groetjes!

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik16-2-2012 13:30:53

Fotograaf ben ik ondertussen wat voor aan het rondmailen...
Idd misboekje, maar de verloofde zegt dat het daar nog veeeeel te vroeg voor is!
Die zou alles pas maar een maand op voorhand doen ;)!

Joke
13-10-2012
 Meld misbruik16-2-2012 13:54:29

Je hebt idd wel nog veel tijd é. Maar als je iets wil doen ivm me de trouw is dit een oplossing want da misboekje zou ik echt ni laten liggen tot het laatste. Want dat vond ik persoonlijk het minst leuke die we moesten regelen.

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik16-2-2012 14:20:31

Hoi Debbie!
Toffe datum ;)
wijzelf hebben al de zaal, kerk en de fotograaf vastgelegd. Met de DJ en het vervoer zijn we momenteel bezig :)
Dat zijn waarschijnlijk de belangrijkste zaken momenteel, voor de rest hebben we wel nog wat tijd. Natuurlijk, als ik wat vrije tijd heb, ben ik ook wat aan het brainstormen over een thema dat we kunnen gebruiken, of zoek ik naar leuke liedjes. Nog veel succes met de voorbereidingen!
groetjes

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-2-2012 15:07:44

Hey,

Hier een beetje hetzelfde.
Zaal, Dj en fotograaf liggen vast.
Kerk hoeft bij ons niet want we trouwen enkel voor de wet. De rest zal voor na de zomervakantie zijn.
Misschien wel al eens gaan rondkijken voor een trouwjurk want ik had hier al eens een topic over geschreven en de meesten vonden na de zomer iets te laat.
De nieuwe collectie die binnen komt in oktober is volgens de ene winkel juist haalbaar en volgens de ander niet.

Nog veel plezier met de voorbereidingen.
Groetjes

Davy

Meld misbruik16-2-2012 15:21:52

Beste Debbie,

Proficiat met de verloving.
Volgende zaken kan je best al vast leggen:

- fotograaf/videograaf
- trouwvervoer
- thema
- weddingplanner/ceremoniemeester

Mochten jullie op zoek zijn naar weddingplanner/ceremoniemeester neem dan eens een kijkje op www.allegebeure.be

Vriendelijke groeten

Davy

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik16-2-2012 15:47:04

Hehe Delphine, jij ook een toffe datum ;)

vervoer is bij ons niet echt nodig. de suite woont op 100m van de kerk, enkel wij zullen met een wagen toekomen :)!

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik16-2-2012 16:08:45

Hey,

Wij trouwen 3 weken later en bij ons ligt ook nog maar alleen de zaal, DJ en het gemeentehuis vast (we trouwen niet voor de kerk).
Voor een fotograaf zijn we momenteel aan het kijken.

Voor de rest is het inderdaad nog veel te vroeg maar ik betrap mezelf er toch op dat ik regelmatig naar uitnodigingen, bedankjes, kleren,... aan het kijken ben.
Een beetje ideeën opdoen eh.

Nog veel voorbereidingsplezier!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-2-2012 16:14:45

Hey Evy,

Ik zie dat jij vermeld dat het gemeentehuis reeds vastligt. Ik dacht dat dit pas een 6 maand op voorhand kon of heb ik dat mis??

Groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 16:25:07

Hey Debbie,

onze datum lag meer dan een jaar op voorhand vast,
en ik heb eigenlijk bijna nooit stilgezeten.
Kom wekelijks dit forum eens checken, hier doe je altijd leuke ideetjes op!
Ik heb toen al nagedacht over onze bedankjes enz, je hebt hier zoveel keuze in,
dus is het leuk om dingetjes te zoeken.
Ik was ook al bezig met welk soort gastenboek / enveloppedoos we zouden nemen enz, dus als je niet graag stilzit... Er valt nog veel voor te bereiden ;-)
Groetjes, Kim

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-2-2012 17:47:39

@ Mieke,
ik trouw op 14 april, dus zelfs nog twee weken voor jou (en een jaar natuurlijk ;-)). Ik ben ook pas in oktober gaan kijken voor een jurk, zodat de nieuwe collectie er zou zijn, en dat was geen probleem hoor. Ik ben begin deze maand voor mijn eerste pas geweest en mag op 7 maart voor de 2de keer gaan. En dan is er nog meer dan genoeg tijd voor nog een aanpassing, mocht dat nodig zijn.
Wat betreft de datum vastleggen op de gemeente, dat hangt gewoon van de gemeente af. Bij ons kon het al een jaar op voorhand.

@Debbie: je kan vooral heel veel rondsurfen om ideetjes op te doen en prijzen te vergelijken.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 18:33:05

Goh Debbie, niet luisteren naar de verloofde! ;-)
Moest het van mijn toekomstig ventje afhangen, zouden we nu nog steeds niets mogen doen...
Wat af is, is af, en kun je van je lijst schrappen! Er kan altijd iets gebeuren waardoor je plots minder tijd hebt om in je voorbereidingen te steken, dus waar je zin en tijd voor vindt nu, doe maar gewoon :-)

Jarne

Meld misbruik16-2-2012 18:50:55

Dag Debbie!

Als jullie nog op zoek zijn naar een cameraman om jullie huwelijk in beeld te brengen, aarzel zeker niet contact op te nemen via de website www.jdes.be !
Wij zijn alvast vrij op jullie datum.

Proficiat met de verloving!

Vriendelijke groetjes,
Jarne

hanne
11-5-2013
 Meld misbruik16-2-2012 19:37:56

Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die al zo vroeg in gang is geschoten!

Wij trouwen op 11 mei 2013 en ik kan ook niet stilzitten.
Hier is de zaal, dj, cameraman, fotograaf geregeld en het misboekje staat zo goed als op punt. Mijn vriend gniffelde ook een beetje toen ik vertelde dat ik daar graag aan wou beginnen, maar nu zijn we toch blij dat we dat al gedaan hebben. We hebben al regelmatig dingen veranderd en zo zal het tegen 2013 uiteindelijk wel zijn zoals we het echt willen. ;) Gemeentehuis, dat werd ons ook verteld dat dat pas 6 maanden op voorhand was. Maar de kerk, dat weet ik eigenlijk niet. Iemand een idee hoe lang op voorhand je een afspraak moet maken met de pastoor?
Onze volgende stap is het trouwvervoer en een strijkorkestje zoeken voor de receptie...
Je kan je ook al eens verdiepen in de gastenlijst. Of adressen beginnen noteren?
Hier nog 449 dagen op de teller... nog zo lang
groetjes

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik17-2-2012 9:22:39

Hey Mieke (en de andere bruidjes )

Officieel kan je het gemeentehuis inderdaad pas 6 maanden op voorhand vastleggen maar toen we inlichtingen zijn gaan vragen zei die vrouw dat ze ons al in haar agenda kon zetten. We waren al niet het eerste koppel voor 2013 voor wie ze dat deed.
Zo waren we zeker van ons gewenste uur.
En in januari 2013 moeten we dan gewoon even teruggaan.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...