Terug naar overzicht
Els,Ik zal je enkele namen opnoemen waarvan ik al gehoord heb. Het is aan jou om te zien of ze voor jou dichtbij genoeg zijn en es horen of ze vrij zijn.* Heidi Fonteyn* Looks of Versailles* Valerie De RoeckSucces en laat es weten of het iets geworden is!GroetjesRebecca
Beste Els,ik heb mijn haar en make-up voor mijn huwelijk laten doen door Tinka Van AutgaerdenZij is visagiste en haarstyliste. Zij komt ook op locatie, Tinka komt van Antwerpen. Ik was erg tevreden over het resultaat. Zij beschikt over vele voorbeelden. Ook haar prijzen zijn erg democratisch als je het vergelijkt met haar anderen op deze site. Hopelijk heb je er iets aan.Groetjes Sonjatinkatinkelbel@hotmail.com
Hallo,Ik ga bij een kapster in Hamme, Celtine.DIe komt echter wel niet aan huis maar levert prachtig werk
hallo, ik ben Linsey en ik ben kapster aan huis , ik woon wel in brugge maar dat zo niet zo erg zijn denk ik :).. mijn vriend voetbalt in Aalst ! ik zou dat eventueel wel zien zitten .je moet maar iets laten weten !linseytje@hotmail.com
Hallo Els, Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn, haar en make-up volgens jouw gelaat, stijl en persoonlijkheid en aan huis,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten, Michel