Terug naar overzicht
Hmm...ik persoonlijk zou toch voor het eerste voorstel gaan...Ik denk dat als het 2e koppel daar gaat aankomen met paarden dat zij daar ook nog niet direct 'snel' gaan weg zijn...En als jullie dan toekomen terwijl de anderen daar nog staan...dat lijkt me niet echt fijn...Het 2e voorstel, met de receptie...ik weet niet of dat zoveel zal voorstellen...Mss dat je eerder kan vragen om 'ter compensatie' een iets langere viering te krijgen, dat je wat meer persoonlijke inbreng kan doen enzo...mss met muziek ofzo...
Ik zou ook het eerste voorstel nemen:1) reële kans dat de eerste trouwers nog niet weg zijn2) je weet nooit wat die paarden daar gaan achterlaten, ...
Ik denk net zoals Els... ik zou echt niet na een reeks paarden willen komen
Kunnen ze niet makkelijker het koppel na jullie vragen iets later toe te komen?Ik zou zelf ook niet achter paarden willen gaan. Leuke beesten hoor, maar gegarandeerd dat ze iets achter laten. En dan hoef je er nog niet eens in te staan, de stank alleen al!!!!
Ik zou ook kiezen voor de eerste optie, zeker als dat beter in je dagschema past. Als het volgende koppel pas drie kwartier later komt, dan hebben jullie toch tijd genoeg? Wij rekenen maar een kwartier voor onze burgerlijke trouw. (Wij trouwen natuurlijk ook nog voor de kerk, ik weet niet of dat bij jullie het geval is.)Anders heb je inderdaad kans dat het vorige koppel met heel hun entourage daar nog staat en het is toch de bedoeling als jullie daar toekomen, dat jullie in de spotlights staan, hé.