Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik krijg de piepers!!!

16-2-2012 20:37:55
En weet je waarom?
Wel e...ben ondertussen al bijna een uur (!!) de verslagjes aan't lezen hier op't forum...
Ik weet van mezelf dat ik een héél melig mens ben En dat blijkt nu maar weer eens...
Bij elk verslagje dat ik lees krijg ik de tranen in m'n ogen en moet ik écht mijn tranen bedwingen...da's echt nie meer normaal

En zeker als ze schrijven over het moment wanneer hun hubby hen komt halen...komt aanbellen...het eerste moment dat je elkaar ziet...ja lap..tranen e...

En nu krijg ik eigenlijk ook wel een beetje schrik dat ik op 't moment zelf, als 't bij ons zover is, dat ik daar ook last van ga hebben! Daar gaat mijn make-up! Zou wel erg zijn e als ze dan al mijn schmink moeten beginnen bijwerken! Pff... En waar ik het bv ook altijd lastig mee heb...als mijn dochtertje en mijn ventje zo samen dingen aan't doen zijn en dan pakt ze hem ineens zo vast en geeft hem nen dikke kus of zegt 'papa, ik zie u graag'...ja dan krijg ik 't helemaal e...(wetende dat zij z'n echte dochter niet is) of omgekeerd als hij haar vastpakt en de manier waarom hij naar haar kijkt...(moet er nog maar aan denken en krijg al tranen in m'n ogen...ik ben echt erg!)

Hoe zien jullie dit onder controle te houden dames!? Ik kan toch niet de enige zijn e die daar zoveel last van heeft!?! Toch?!?

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 1050

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:43:13

hey hey,

Ik ben ook zo melig zenne, ik moet nog maar ne film zien
vb father of the bride en kzit hier ook te snotteren
Ik heb al zeker tegen mijn visagiste gezegd da ze maar waterproof makeup
moet gebruiken.
Kdenk dak al ga bleiten van 's morgens al denk ik,
ik denk da ik Seriane ga innemen dan. (homeopathisch kalmeermiddelke op basis van planten, niks gevaarlijk aan en helpt wel bij mij, kan je zo bij de apotheek verkijgen) ben een echte stresskip op da vlak en een heeeeeeeeel emotionele dus ik zal overal zakdoekjes moeten verstoppen. hahahaha

groetjes

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:52:18

Oh ik ga daar ook een gigantische ramp in zijn...

Om maar een voorbeeld te geven: bij mijn laatste jaar als leidster in de jeugdbeweging, hadden ons leden een afscheidstekst voorbereid.. Al mijn medebegeleiding kreeg 1 zakdoek....ik kreeg 20 dozen voor mijn neus gestapeld (met andere woorden, ons mannen wisten na al die jaren ook wat voor een bleitkip ik ben )!

Dus ik vraag mij ook af hoe ik die dag traanloos ga moeten doorkomen! Ik heb sowieso mijn schminkster er heel de dag bij (is een goede vriendin), dus die gaat haar make-up doos er constant to-the rescue bij moeten pakken ! Ook voor mijn mama en 2 getuigen, want die zijn al even erg als ik!

Ik heb het nu ook al, als ik onze openingsdans nog maar hoor: hupla in tranen, als ik mijn beloften schrijf: hopla in tranen, het passen van mijn kleedje: iedereen in tranen ...tis echt erg!

Maar ach ja, iedereen weet dat ik zo ben...dus als mijn make-up hier of daar wat uitgelopen is, dan is het maar zo (zolang ik maar mooi ben tijdens de foto-shoot, en toch nog een paar deftige foto's heb van mezelf...dan ben ik al content)!

Maar wat ik ook veel hoor van mensen die al getrouwd zijn, is dat ze die dag zoveel adrenaline hebben..dat de tranen gewoon niet kwamen. Dus ik ben benieuwd of dit bij mij ook zo is...maar ik betwijfel het toch zenne !

Lieve groetjes

Chantal

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:53:28

Melissa, ik ben ook zo dus trek het je niet aan! Een melige film en hupla...meestal vind ik mijn eigen dan zo onnozel dat ik er mee begin te lachen

Ik ga ook waterproof make up vragen en zakdoekjes voorzien...en deppen en niet wrijven.

Je bent uit onze buurt heb ik gezien in een vorig topic van je! Heb je nu de zaal van Centrum genomen of toch een andere?

groetjes

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 21:07:06

Trek het je niet aan, ik ben ook zo ! :-)

En mss helpt waterproof make - up ons wel door onze dag hé ... :D

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 21:34:48

Oef, ben niet alleen!! Waterproof make-up it is! hihi...

Saskia...nee, ik heb die zaal van Centrum niet genomen..Ik ken de brouwer die daar levert en die is belachelijk duur...en ik heb geen zin om 500,- meer te geven dan bij een andere brouwer...Wij moeten op de kleintjes letten, dus daarmee..

Ik moet wel toegeven dat 't hoofdzakelijk mijn ventje was die hier een punt van maakte, op de moment zelf vond ik het echt héél jammer want ik vind die zaal echt zo super e...Maar nu, achteraf bekeken had hij wel gelijk..
Nu betalen we 150,- voor ons zaaltje ('t is de voetbalkantine van Sparta, in Buggenhout) en we kiezen onze eigen brouwer e. En daar is er ook een keuken enzo die we mogen gebruiken voor warme hapjes enzo (is handig voor de traiteur), dus eigenlijk mogen we niet klagen.
Met een beetje aankleding wordt dat ook wel een tof zaaltje en sfeer breng je toch zelf e...je mag nog in een droom van een zaal staan..als de sfeer er niet in komt..wordt het ook niks e..

En daar aan de kantine zitten we ook wat afgelegen, dus we kunnen al niet voor geluidsoverlast zorgen ;) En we gaan eens informeren bij de gemeente of we daar op't voetbalplein wensballonnen mogen oplaten...dat mag wss midden in't centrum van Londerzeel zoiezo niet..
De mensen gaan het misschien een beetje "raar" vinden, dat kan...maar we zullen wel niet de enige zijn zeker die maar een "gewoon zaalke" hebben :)
Daar trek ik mij toch niks van aan, 't is ons feestje e ;)

Vanwaar ben jij Saskia, waar gaat jullie feest door?

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:46:16

hey
hier nog een hoor.
kan het ook niet droog houden als ik al die verslagen lees.
ik heb afgesproken dan ik Waterproof make-up neem en me wimpers laat verven heb ik er later ook nog even plezier van

gr francis

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:57:22

zeer verslavend die verslagen kzit al aan p14 .
ik kreeg ook de traantjes toen de deken mijn misboekje aant voorlezen was maar ik hoop dat ik het de dag zelf droog houd want ik zie er nie uit als ik heb geweend direct rode ogen

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-2-2012 4:02:14

Awel dames ik ben ook een ongelooflijk soft iemand. Als er iemand dood gaat in een film of serie lig ik al te janken. Bij mooie huwelijksreportages in video op style me pretty idem. Maar op mijn eigen dag geen druppel! Ik heb altijd met een Smile rondgelopen . Mijn man daarentegen ;) die mij altijd uitlacht als ik weer een soft moment heb...echter als ik nu naar de foto's kijk dan komen de waterlanders...

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 5:02:38

hallo bruidjes hier nog eentje die het nooit droog houd mijn broer heeft al tegen mijn ventje gezegd dat hij een grotere jas moet kopen om genoeg zakdoeken mee te nemen als ik nog maar denk als mijn ventje hier gaat staan met het bruidsboeket en me de eerste keer in vol ornaat te zien krijgt en als ik mijn grootouders ga zien ga ik het ook moeilijk krijgen(90 jaar) zeker om dat mijn peter het al niet gaat droog houden
maar al ween ik gaan de dag mijn dag gaat toch niet stuk kunnen groetjes

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 6:35:49

Ik hou van melige mensen en er zouden er meer moeten zijn zoals jou, je hebt t hart op de juiste plek en daar mag je best trots op zijn, dat is net zo mooi aan jou. enne, hier is er ook eentje dat gauw een traantje wegpinkt

Liefs, Vero

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 8:45:07

Hey!

Ik weet niet wat het is...maar sinds onze verloving, heb ik echt al veel 'geweend'.
Mijn verloofde vindt het dan ongelooflijk schattig :-) dus als hij merkt dat in 'ontroerd' ben door bijvoorbeeld een verslagje, een film...doet hij er nog een schepje bovenop zodat ik zéker zou wenen :-).
Heb dus al gezegd dat hij op onze w-day niet zo mag doen tegen mij, gezien ik niet met 'bleitogen' op elke foto wil staan :-)!
Maar alles wat met 'trouwen' te maken heeft, raakt een gevoelige snaar tegenwoordig...

Heb zelfs in de cinema geweend als ik de laatste Twilight-film zag en Bella naar het altaar stapte met haar vader...snotter snotter...en toen zei mijn liefje zo schattig: "Liefje, niet wenen...7 september is het aan ons ;-)" waarop ik nog wat harder begon te snotteren...ni te doen!!

Heb al gezegd dat ik - voor ik de trap afdaal op de grote dag - zo een paar rescue druppels (bachbloesems) onder mijn tong ga druppelen :-). Volgens mijn getuige word je daar rustig van...

Ik denk dat dit het bridezilla-syndroom is...lange en spannende voorbereidingen en dan op de dag zelf, komt alle emotie er uit! :-)

groetjes!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 11:06:57

Ooh, zo lief Vero (You make my day...hihi..)

Ja, dat is hier ook e...en mijne vent is eigenlijk ook al zo nen bleiter!
Stoere kerel zenne...alst er volk bij is
Dus 't zit er dik in da wij met 2 gaan staan bleiten...
En ik heb dus ook géén zin om met bleitogen op alle foto's te staan e! Dat van die bachbloesems ga ik wel onthouden, kan ik mss ook nog gebruiken...hihi...

Deze morgen ook alweer...
Mijn ventje staat klaar voor te vertrekken naar 't werk...geeft mij ne zoen, kijkt naar mij, pakt mij hééééél hard vast...lap...stonden we daar weer mee rooie oogskes zu...da's echt erg bij ons...

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik17-2-2012 12:08:27

Ik heb een beetje gehuild toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg. Maar nu ik alles aan het plannen ben en fantaseer over onze dag komen er geen traantjes! Nochtans ben ik enorm emo, vorige week moest ik zelfs huilen tijdens een onnozele soap :P Ik denk wel dat hier morgen traantjes zullen vloeien, mijn dochtertje gaat mee naar de bruidszaak om haar maten te nemen voor een jurkje. Ik zal huilen als ze daar zal staan met haar ringkussentje en haar jurkje genaaid speciaal voor haar uit de stof die ze van mijn eigen jurk hebben gehaald. Mijn vriend ziet mij niet graag met make-up dus doe ik dat zelf, heel naturel met natuurlijk waterproof mascara ;D Ik vind dat een bruid een beetje mag huilen, het is ook een heel belangrijke gebeurtenis :D

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik17-2-2012 19:32:54

hoi,

Ook ik ben zo'n bleitkip :-) Maar op de dag zelf geen traan :-)
Ik dacht op voorhand ook dat ik van begin tot einde zou wenen (ik had het ook al zwaar tijdens de voorbereidingen: bij de teksten, muziek,...), maar uiteindelijk heb ik maar 1 echt moeilijk moment gehad en dat was toen ik met mijn papa naar het altaar liep (omdat hij het moeilijk had trouwens :-) ).

Dus niet te veel stress, en anders: de mensen mogen toch zien dat je geëmotioneerd bent? Beter dan een koele kikker...

groetjes
Joyce

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:43:20

is wel grappig om te lezen allemaal! och ja, beter te soft dan een regelrechte bitch te zijn.

melissa, wij wonen nu in Opwijk maar mijn ouders wonen in Opstal (Buggenhout) en ik ken de zaal van de Sparta...vind ik eigenlijk wel een goede keuze. Je zit daar weg van iedereen zodat er niemand kan zagen over lawaai, veel parking.

je kan die zaal zeker goed aankleden hoor en tenslotte is het het plezier dat telt.
plezier maak jezelf en het is dat wat de mensen bij blijft...
ik wil niemand beoordelen en ieder doet zijn zin op zijn dag maar persoonlijk vinden wij het niet nodig er echt veel geld aan te geven...mssn ook wel omdat we al 2 kindjes hebben en altijd denken aan wat we met dat geld kunnen doen in ons huis, voor de kindjes,...!

tenslotte gaat het ook maar over één dag en lang praten de mensen daar toch niet over na! mssn nogal raar om te zeggen maar ben daar wel vrij nuchter in. zelf onthou je die dag natuurlijk wel.
maar voor mij zal die toch wel pas op de 3de plaats komen van mooiste dag in mijn leven...niets gaat boven de geboorte van mijn kindjes

ons feest gaat door in De Snip in Moorsel maar alles is wel in vrij beperkte kring.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:53:00

Awel, zo denk ik er ook over!
Het hoeft niet allemaal "grand chique" te zijn om mooi te zijn of gelijk wat...
Wat niet wil zeggen dat als ik het mij wél zou kunnen permitteren...hmm...ik zou mijne gang gaan zenne!!!!
Maar 't is nu eenmaal niet zo, en ik vind het ook helemaal niet erg! Wij kunnen onze centjes goed gebruiken voor vanalles en nog wat! :)
Onder andere voor de kindjes, wij hebben er ook 2 en die kosten (nu al!) een pak geld hoor!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik18-2-2012 7:40:51

Wij zorgen voor kleine dingen waarvan de mensen hopelijk gaan zeggen...oh dat is leuk en hebben we nog maar weinig (of niet gezien)!

Ja kindjes kosten nu al geld maar dat ligt vooral aan mijzelf hoor...ik verwen ze nog al graag en wij willen vooral dat ze later genoeg mee krijgen want hoe gaat het voor hen zijn binnen 20 jaar als ze een huis willen kopen!?

Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik18-2-2012 11:22:08

Da's waar, eigenlijk mag je daar allemaal niet aan denken e hoe duur't leven tegen dan gaat zijn..
M'n ventje en ik huren voorlopig ook nog en wij zien 't al niet zitten om een huisje te kopen...Als je niks van thuis mee hebt is't niet makkelijk e..Hopelijk kunnen wij onze kindjes wel wat meegeven!!!!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik18-2-2012 11:42:06

Troost u, ben ook zo eentje
Dus ik verschoot mij wel een bult dat ik op de trouwdag zelf geen traan heb gelaten, totdat mijn mama haar speech begon voor te lezen en het over ons papa had.
Maar die traantjes waren ook heel vlug weg en die van mijn make-up had er echt wel voor gezorgd dat de make-up heel goed bleef zitten
En als ik nu naar onze foto's of video kijk heb ik het wel moeilijk, toch raar hé.
Ik zou je er dus niet al te druk in maken

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik18-2-2012 12:06:32

Ja, je hoort't wel vaker e dat er op de dag zelf eigenlijk weinig traantjes vloeien...en dan achteraf met de foto's eens te meer! :)

Ik zal maar laten weten aan mijn visagiste dat ik een bleiter ben, die zal daar dan wel rekening mee houden!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik18-2-2012 13:46:42

Da's ook door die adrenaline denk ik, je hebt het zo druk op die dag dat je daar zelfs niet over nadenkt volgens mij
Ik heb uit mijneigen ook heel waterachtige ogen, met de proefmake-up verschoot de visagiste er van.
Dus ze heeft ipv eyeliner donkere oogschaduw gebruikt om mijn lijntje te trekken en ik moet zeggen dat heeft heel goed geholpen en dan natuurlijk waterproof mascara.

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik19-2-2012 0:39:15

OOOOOOOoooooooooooo......... wat zijn we toch allemaal gelijk hé.
Ik heb al aan mijn mama gezegd dat ze moet zorgen voor een extra grote chacoche om 10 pakken papieren zakdoeken in te steken.
En toch denk ik - mezelf kennende - dat ik ook de dag zelf niet veel ga wenen, maar eerder nadien, als alles bezonken is.
Wat die lieve reactie van je dochtertje betreft: hier is't net zo.
Mijn zoon is nu bijna 10 jaar en is beurtelings een week bij mij en een week bij zijn papa. Hij gaat wel nog graag naar zijn papa, maar sinds hij samen is met zijn huidige vriendin gaat mijn zoon niet meer zo graag (klikt niet zo goed tussen hen).
Vorige week zei hij plots - out of the blue - aan mijn toekomstige: Geert, ik weet dat het zo niet is, maar eigenlijk ben jij voor mij meer een papa dan mijn eigen papa. Vanaf nu ga ik jou papa noemen.
Ik zat verbouwereerd in de zetel te kijken naar hem, heb eens goed geslikt en dan (zo serieus mogelijk) gezegd: awel, ik vindt dit nu zo schoon, maar eigenlijk heb ik dan liever dat je 'papa Geert' zegt, want je hebt nog een papa.
's avonds in bed heb ik dan gehuild als ik eraan terugdacht. Ik heb het echt getroffen met mijn zoon en met zijn 'nieuwe papa'.
Dus JA, ook ik ben zo'n emo-kip.
Grtz. Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...