Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm avondindeling

16-2-2012 21:16:50
Hoihoi,

Ik heb een vraagje. Is deze indeling een beetje ok?

Om 18 uur wordt iedereeen verwacht aan de feestzaal.
Dan krijgt men schuimwijn/fruitsap en hapjes. Hoeveel hapjes zouden we voorzien?
Om 19 uur beginnen we namelijk aan het koud buffet en de mensen moeten natuurlijk geen volle maag hebben.
We zitten nog te twijfelen of we een dessertbuffet gaan nemen. Ik wil wel, maar m'n vriend vind het iets te duur worden...
En we gaan sowiezo al een taart hebben van de feestzaal.
Maar als we dus wel een dessertbuffet nemen, dachten we daar aan te beginnen om 21 uur.
Om 22 uur de openingsdans.
En dan om 23.30 uur de taart van de feestzaal. Is met vuurwerk enzo.

Als we geen dessertbuffet doen, dan is het nog altijd om 22 uur openingsdans en om 23 uur de taart.

Wat denken jullie?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 521

inge
15-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 21:41:45

Wij starten ook om 18 uur met de receptie tot 19u30. Ik voorzie daar een vijftal hapjes. Dan gaan we aan tafel en is er voorgerecht en hoofdgerecht. Om 22u komen de gasten toe voor het dessertbuffet en dansfeest. Die krijgen eerst een receptie van een half uur, om dan aan het dessertbuffet te beginnen. Rond 23u30 de openingsdans en dan alle remmen los. Het dessertbuffet blijft dan de ganse nacht staan. Hopelijk ben je hier iets mee. het is niet gemakkelijk he.

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 21:46:07

Nee inderdaad.
Wij hebben alleen geen receptie.
Iedereen wordt gewoon de hele avond uitgenodigd, dus zagen we het nut er niet van in :-)
Ik heb alleen geen idee hoeveel hapjes we voor dat uurtje moeten voorzien, want we gaan na dat uur direct eten. 4 ofzo?
En asl we geen dessertbuffet doen, gaat er dan niet veel tijd zitten tussen het buffet en de taart?
Maarja, we kunnen het toch moeilijk vroeger doen, want we doen de openingsdans om 22 uur. Dan is het daarna direct taart, dat is ook niet de bedoeling he.
Wel moeilijk hoor.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 21:55:25

Hey, wij starten om 18.30 uur met de receptie zonder hapjes! Wij doen geen hapjes omdat we onmiddelijk erna aan tafel gaan en omdat er veel eten is. Wij werken met een dessertenpallet aan tafel, bij ons was dat 2.5 euro goedkoper en ik vond het wel leuk om het eens andersom te doen. Dus tegen 22.30, 23u hopen we te kunnen starten met de openingsdans, wij hebben wel geen bruidstaart...

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik16-2-2012 22:12:26

Ik zou de openingsdans niet tussen dessert en taart doen. Zo trek je je feest eerst op gang, moet je het onderbreken en dan herbeginnen. Als je met een buffet wil werken, kan je de taart als opening van het buffet zien. Wij hadden 6 hapjes en borrelhapjes op de tafel. Groetjes Hanne

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:25:24

De feestzaal wil de taart pas tegen 23 uur brengen. Normaal doen ze dat om 00.00 uur.
Maar omdat we om 18 uur al beginnen ipv 19 uur wat ze normaal doen, wouden ze de taart dan om 23 uur doen.
Zelfs als ze toch vroeger zouden willen doen, en de taart en dessertbuffet samen, wordt dat dan niet teveel tegelijk?

inge
15-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 14:41:31

Wij hebben ook geen receptie apart hoor vanessa. De receptie is voor de mensen die blijven eten. Ik heb daar toch anderhalf uur voor gerekend, omdat ik denk tegen dat iedereen geînstalleerd is voor zijn aperitief. De echte reden is eigenlijk omdat ik aperitieven zelf heel leuk vind. Haha.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...