Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips gevraagd voor een zelfgemaakte enveloppendoos

16-2-2012 21:19:25
Ik zoek z' on soort doos:

http://www.verfze.nl/upload/327/kadoverpakking.jpg

In het wit of rood.
Maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden.
Dan kan ik er een gleuf in maken en een mooi lint ronddoen.
Iemand enig idee waar ik ze kan kopen? Winkel of online ergens?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 762

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:41:33

je zou eens bij een bonbon winkel gaan kijken of ze die los verkopen
of een kado winkel

gr francis

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik17-2-2012 7:00:27

ik zou zeggen bij ikea. ze hebben daar altijd leuke dozen. bij blokker, heme of casa nook altijd veel van soortgelijke dozen.
linten kun je bij ava in alle kleuren krijgen

veel succes

anke
9-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 9:11:10

Ik heb net een witte opbergdoos bij Hema gekocht (die ik ook als enveloppedoos ga gebruiken ).
Het zijn daar wel meer rechtshoekige modellen. Het zijn dozen die je zelf moet vouwen en ze hebben 3 verschillende maten.
Je moet maar is kijken op de site, ze staan in de folder van deze week.

groetjes

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 9:24:26

In een schrijfgerei winkel. In Diest heb je bv. T klavertje vier en daar staat een dergelijke doos in de etalage. Wit met een gleuf in, vierkant. De strik zul je er zelf moeten rond doen. Verder gaan ze dat zeker ook hebben in hobbywinkels, deze zouden wel gewoon van karton kunnen zijn maar dan is t gewoon een laagje witte glansverf en klaar :-)

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 9:59:44

bij ava vind je volgens mij zowel linten als zo'n dozen

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 10:01:22

wat je ook kan doen is een gewone schoendoos bekleden met wit of rood inpakpapier en er dan je lint om doen, zo heb ik dat gedaan voor een kado-doos voor een verjaardagsfeest van mijn verloofde zijn grootmoeder (zijn moeder weet ondertussen dat ze voor zoiets bij mij moet komen kloppen) ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...