Terug naar overzicht
je zou eens bij een bonbon winkel gaan kijken of ze die los verkopen of een kado winkel gr francis
ik zou zeggen bij ikea. ze hebben daar altijd leuke dozen. bij blokker, heme of casa nook altijd veel van soortgelijke dozen.linten kun je bij ava in alle kleuren krijgenveel succes
Ik heb net een witte opbergdoos bij Hema gekocht (die ik ook als enveloppedoos ga gebruiken ).Het zijn daar wel meer rechtshoekige modellen. Het zijn dozen die je zelf moet vouwen en ze hebben 3 verschillende maten.Je moet maar is kijken op de site, ze staan in de folder van deze week.groetjes
In een schrijfgerei winkel. In Diest heb je bv. T klavertje vier en daar staat een dergelijke doos in de etalage. Wit met een gleuf in, vierkant. De strik zul je er zelf moeten rond doen. Verder gaan ze dat zeker ook hebben in hobbywinkels, deze zouden wel gewoon van karton kunnen zijn maar dan is t gewoon een laagje witte glansverf en klaar :-)
bij ava vind je volgens mij zowel linten als zo'n dozen
wat je ook kan doen is een gewone schoendoos bekleden met wit of rood inpakpapier en er dan je lint om doen, zo heb ik dat gedaan voor een kado-doos voor een verjaardagsfeest van mijn verloofde zijn grootmoeder (zijn moeder weet ondertussen dat ze voor zoiets bij mij moet komen kloppen) ;o)