Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 20 april 2012

16-2-2012 21:32:34
Hallo Bruidjes die trouwen op 20 april 2012..
Hoe zit het met jullie voorbereidingen...

Ons lijstje is bijna klaar....
We moeten nog een boeketje gaan kiezen... Moet dat veel op voorhand?
nog Bruidslingerie en bijna mijn eerste pas... SPANNEND.
We zoeken wel nog een locatie voor onze foto's... Iemand ideeën.
We hadden al gedacht aan het Dolfenarium... Iemand ervaring mee?

Onze uitnodigingen hebben we mogen gaan afhalen en supercontent! Die mogen we dan ook allicht opsturen en aftellen kan nog meer beginnen.....

ben eens benieuwd naar jullie voorbereidingen.....

Evelyn
20-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 599

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:25:32

Hier een bruidje van 21 april!
Wij moeten het boeketje ook nog kiezen, heb eigenlijk geen idee hoelang op voorhand dit moet.
Onze uitnodigingen zijn gekozen, maar nog niet besteld.
We zoeken ze in maart op te sturen.
De bruidslingerie is gekocht en gisteren heb ik ook mijn schoenen gevonden.
14 maart mijn eerste pas.
Voor de fotolocatie hebben we nog geen enkel idee eigenlijk, ook het middageten voor de familie moeten we nog in orde brengen.
Verder begint alles een beetje vorm te krijgen.

Nog veel voorbereidingsplezier!

Groetjes,

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 8:33:44

hey,

hier ook 21 april.

De meeste dingen zijn in orde, maar er zijn toch nog een deel "kleine" dingen die in orde moeten gemaakt worden...

Lopers, bruidskindjes kleed, uitnodigingen opsturen ( dit weekend), tafelnaampjes maken, menukaarten maken, bloemen bestellen, lingerie kopen, ... en als ik erover nadenk komt er steeds weer wel iets nieuws bij....

tis bijna zo ver hè :-))))

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 8:52:15

Hier ook 21 april,
wij moeten ook nog het boeketje kiezen. De vrouw van de bloemenwinkel zei dat dit een maand op voorhand moest. Dus nog wat tijd, want heb geen idee! Voor mijn eerste pas mag ik vanaf maart bellen naar de winkel, dus daar nog wat geduld over uitoefenen.
Onze uitnodigingen zijn al 2 weken verzonden. Opmerkelijk hoe weinig mensen al gereageerd hebben. Zelfs van mijn familie ben ik nog niet zeker. Heb al 45 antwoorden van de 170, dus ja... Ondertussen ook begonnen aan de naamkaartjes, maar aangezien ik nog geen tafelschikking kan maken, is dat ook maar beetje aanmodderen.
16 maart gaan we naar de zaal om de menu te bespreken. Dan kan ik de menukaartjes maken. In maart ook nog eens afspraak met de fotograaf, dj en chauffeur.
En voor de rest is alles in orde. Oh, enkel nog de schoenen van mijn ventje. Nog niet zoveel mooie zwarte schoenen, die dan ook nog haalbaar zijn in ons budget, te vinden momenteel.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 12:17:45

Hoi ,

ik trouw een weekje eerder en ik heb mijn boeket al gekozen, ik moet alleen de kleur nog vastleggen maar dat hoeft in principe pas 1 week vooraf.
Qua kleding heb ik alles, of toch besteld. Het hemd van mijn aanstaande wordt momenteel nog gemaakt, dat zal einde deze maand normaalgezien klaar zijn. Ik heb mijn eerste pas al gehad, ik moet op 7 maart teruggaan voor de tweede. Mijn schoenen zijn zelfs al ingelopen :-) De kleding voor de bruidskindjes is ook in orde, alleen voor ons zoontje moet ik nog schoenen kopen, maar daarmee wacht ik nog even, want vorig jaar heb ik zo'n paar ongedragen schoenen mogen wegdoen die van de ene dag op de andere te klein waren. Te vroeg zomercollectie gekocht .

Onze uitnodigingen zijn vorige vrijdag gepost (@Hannelore: ik heb zelfs nog maar 23 antwoorden van de 241). Ik heb wel al een voorlopige tafelindeling gemaakt met alle gasten, kwestie van niet de laatste week daar nog over te moeten piekeren.

Eigenlijk is quasi alles klaar, geregeld of besteld. Ik moet alleen nog zorgen voor een broodjeslunch voor de daggasten (maar dat kan ik bij onze slager reserveren), de shuttledienst reserveren (tussen hotel en feestzaal), allerlei dingen afhalen en dan nog allerlei afspraken schriftelijk bevestigen en herinneringsmailtjes sturen. Die staan allemaal in mijn planning, zodat ik niets kan vergeten :-) Ben dan ook een echte controlefreak...

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:23:05

zo leuk om allemaal te horen!

Iederen veel plezier in de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...