Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen :-)

16-2-2012 23:16:27
Joepie, wij zijn vandaag voor het ontwerp van onze trouwringen geweest bij Diane Pacholski.
Super vriendelijk contact, wij zijn zo blij met het ontwerp. Fijn dat we onze eigen unieke ringen gaan hebben.
En nu maar wachten tot de pasbeurt gaat komen.
groetjes
Ani

Anika
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 659

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 8:06:39

wij hebben onze ringen daar ook laten maken en morgen mogen we gaan passen :) spannend dus...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-2-2012 8:12:35

Hallo,

Onze ringen komen ook van bij haar, super eh! Ik heb hem nu al 559 dagen aan mijn vinger en ben nog steeds zeer tevreden...

Groetjes
Annelies

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik17-2-2012 8:14:11

Wij hebben onze ringen, ook ontworpen door Diane, precies 1000 dagen geleden over onze vinger mogen schuiven. We zijn er nog altijd heel blij mee!

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 8:27:37

fijn deze goede reacties :-)
we kijken er naar uit

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik17-2-2012 13:24:45

Hey Anika,

Wij gaan morgen naar Diane, mag ik vragen hoeveel jouw ringen kosten?
Wij twijfelen nog tussen haar ringen of die van Elke Smellenbergh.
Morgen gaan we dus naar Diane zodat we kunnen zien welk ontwerp zij voor ons kan maken en dan gaan we een besluit nemen :-)

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik17-2-2012 16:41:06

Dat lijkt me ook wel super zo'n persoonlijke ringen maar zijn die niet altijd ongelofelijk duur?

Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik17-2-2012 19:45:01

Wij hebben ook een afspraak gemaakt bij haar. We gaan in maart.
En de prijzen vallen echt heel goed mee!
Het leuke is dat ze werkt met oud goud dat je zelf kan meenemen, hierdoor daalt de prijs natuurlijk gezien je zelf oude juweeltjes kan afgeven. Vaak heb je zelf of familie wel oud goud of oude juwelen die stuk zijn die je hiervoor kan gebruiken. Je kan ook zelf het budget bepalen. Ze werkt naar je budget!
We hebben haar gezien op de trouwbeurs en hadden dadelijk een goed gevoel!

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 23:26:29

Wij hadden ook een goed gevoel op de beurs en meteen een afspraak gemaakt.
Ze werkt naar uw budget.
Wij vinden het al heel fijn dat er zeker niemand met een zelfde ring rondloopt.
Bij ons ontwerp zitten onze letters en die van de kinderen in verwerkt.
Heel tof.
Zeker de moeite

grts
Ani

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...