Terug naar overzicht
wij hebben onze ringen daar ook laten maken en morgen mogen we gaan passen :) spannend dus...
Hallo, Onze ringen komen ook van bij haar, super eh! Ik heb hem nu al 559 dagen aan mijn vinger en ben nog steeds zeer tevreden...GroetjesAnnelies
Wij hebben onze ringen, ook ontworpen door Diane, precies 1000 dagen geleden over onze vinger mogen schuiven. We zijn er nog altijd heel blij mee!
fijn deze goede reacties :-)we kijken er naar uit
Hey Anika,Wij gaan morgen naar Diane, mag ik vragen hoeveel jouw ringen kosten?Wij twijfelen nog tussen haar ringen of die van Elke Smellenbergh.Morgen gaan we dus naar Diane zodat we kunnen zien welk ontwerp zij voor ons kan maken en dan gaan we een besluit nemen :-)Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Dat lijkt me ook wel super zo'n persoonlijke ringen maar zijn die niet altijd ongelofelijk duur?
Wij hebben ook een afspraak gemaakt bij haar. We gaan in maart.En de prijzen vallen echt heel goed mee! Het leuke is dat ze werkt met oud goud dat je zelf kan meenemen, hierdoor daalt de prijs natuurlijk gezien je zelf oude juweeltjes kan afgeven. Vaak heb je zelf of familie wel oud goud of oude juwelen die stuk zijn die je hiervoor kan gebruiken. Je kan ook zelf het budget bepalen. Ze werkt naar je budget!We hebben haar gezien op de trouwbeurs en hadden dadelijk een goed gevoel!
Wij hadden ook een goed gevoel op de beurs en meteen een afspraak gemaakt.Ze werkt naar uw budget.Wij vinden het al heel fijn dat er zeker niemand met een zelfde ring rondloopt. Bij ons ontwerp zitten onze letters en die van de kinderen in verwerkt.Heel tof.Zeker de moeitegrtsAni