Terug naar overzicht
Hallo, Dit kan zeker, waarom niet. Wij zijn al eens naar een trouw geweest waar iedereen in de suite dit had... Zij hadden toen zelfs van die hoge hoeden op. GroetjesAnnelies
Hey Sara,Zowel mijn verloofde als de mannen van de suite zullen bij ons gekleed gaan in jacquet. Wij vonden dat allebei heel mooi en ook wel passen bij de algemene 'stijl' van de bruiloft. Van mijn vrienden die de afgelopen jaren getrouwd zijn, droegen de meeste bruidegommen ook een jacquet. Het wordt dus zeker nog gedaan en als jullie trouw, zoals je zegt, over het algmeen wel chique is, denk ik zeker dat dat gepast is.
Haha Sara, bij ons is het omgekeerd: ik zie graag zo'n kostuum met hoed en handschoenen en alles erop en eraan maar mijn verloofde is niet te overtuigen :-) Er bestaan alleszins tussenwegen ook hoor, zoals een smoking met strik maar zonder hoed enz... Maar als jullie het echt af willen, zeker doen, wordt wel vaker gedaan!
Ik vond dit zelf ook mooi maar mijn schat zag dit niet zitten....Gewoon voor gaan!!!!
Toen men ventje voor zijn kostuum ging kijken zeiden ze in de winkel dat het 'niet meer in de mode' was dat de bruidegom een 3-delig pak aandeed. Maarjaaaaaaaa.. wie bepaalt er wat in de mode is en niet? Daar veeg ik toch mijn voeten aan zennu :-) als jullie dit ook mooi vinden en u ventje wilt dit aandoen, dan zou ik daar zeker voor gaan want ik vind dit zeer mooooooooi :-)
3-delig gaat bij ons zowieso ook het geval zijn, zowel mijn ventje als de 2 papa's zijn dit van plan.Mijn ventje had vorig weekend wel zo'n lange kostuumvest aan en ik vond het super mooi, en ze konden die later nog inkorten tot een gewone zeiden ze. Echt knap!
bij ons hebben ze ook allemaal jacquet enz.Vind dit veel chiquer staan.groetjes
@ Jili: grappig, bij ons in de bruidswinkel zeiden ze net dat het wel de mode is om een 3-delig pak te nemen voor de bruidegom. Ze hadden zelfs geen (of bijna geen) 2-delige pakken voor de bruidegom :-).Wij hebben zelf gekozen voor een 3-delig pak voor de bruidegom en gaan een 2-delig pak huren voor de suite :-). Zo valt mijn toekomstige goed op in de groep en tijdens het avondfeest ;-).Groetjes!Evelien