TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
4-8-2006 8:57:02
Hey,
wij volgen een reeks lessen in het DanzAteljee in Merksem. Zij maken een volledige dans op maat. Maandag onze eerste les, ik ben echt benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben!
Groetjes, Lieve
|
|
Veroniek
|
4-8-2006 9:16:48
Hoi Hilde
Kan je de gegevens van de dansschool eens geven?
Wij dansen eigenlijk alle 2 niet graag en we zijn nu aan het twijfelen of we iets speciaals gaan doen en niet dansen (maar iets anders) of dat we echt gaan dansen (dan zal iedereen verschieten)...
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Vicky
9-9-2006
|
4-8-2006 10:02:39
Hey
Wij zijn al lessen aant volgen van in februari! We doen Time of my live als openignsdans. En we kunnen allebei totaal niet dansen, dus het was nodig dat we er vroeg aan begonnen. Het is ook privéles.
Vorig keer was de eerste keer dat we het zonder fouten EN (nog belangrijker en moeilijker voor ons) op de maat hebben gedanst. De leerkrachten vonden echt dat we al een lange weg hadden afgelegd. Ik hoop alleen dat het de dag zelf ook goed zal gaan, met de zenuwen enzo...
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
mariska
7-4-2006
|
4-8-2006 11:35:26
hoi,
ik wil helemaal niets afbreken en ongetwijfeld ziet het er fijn uit en is het nu heel leuk om te doen. Maar pas wel op. Onlangs gingen we naar een bruiloft en het koppel had ook dansles gevolgd. Eigenlijk niet echt meteen een superopener. het kwam heel gemaakt en gekunseld over, helemaal niet spontaan. Effe rekening meehouden als jullie op de dansvloer staan dat jullie ook even lachen en naar de mensen kijken zodat het niet echt opvalt dat je in je hoofd zit mee te tellen of er bij stil staat van wat de volgende pas MOET zijn. Hou er rekening mee want het beredeneerd geschuifel van links naar rechts en van voor naar achter is eigenlijk niet zo tof.
gr
|
|
pascale
14-4-2007
|
4-8-2006 12:16:00
ik vind die danslessen ook maar een geklungel.de openingsdans moet je beide doen op gevoel en geen telwerk.nu ja iedereen zijn eigen gedacht.
|
|
Vanessa
1-9-2007
|
4-8-2006 13:24:19
Hallo, Ik kan mij niet vinden in de neagtievere reacties.. ALs het dansje zo ingeoefend is dat het natuurlijk aanvoelt (ik denk dat niet ieder koppel trouwens een heel ingewikkelde dans aankan), dan zal dat er juist heel mooi uitzien..
Het is gewoon een kwestie van er niet al te erg op te focussen. Als de personene in kwestie hard aan het meetellen zijn, dan ligt dat waarschijnlijk eerder aan t feit dat de dans te moeilijk was of te weinig geoefend en niet aan het feit dat ze danslessen gevolgd hebben.
WIj zijn aan koppeldansen begonnen, maar dat ging echt niet zo vlot.. (het waren veel te veel dansen op korte tijd en mijn schat heeft linkervoetjes). Daaruit hebben we geleerd dat het alleen maar plezant blijft als je het voldoende onder d eknie hebt en niet constant moet tellen.dus ofwel nemen we nu privélessen voor een mooie eenvoudige dans met af en toe een specialleke ofwel dansen we gewoon zoals we altijd doen..
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-8-2006 13:42:11
Hey,
Wij doen ook aan koppeldansen en dat gaat heel vlot(er zitten geen slows bij). Toch gaan wij voor de openingsdans geen lessen volgen. Zelfs al studeer je het heel goed in dan nog denk ik dat je je toch nog goed moet concentreren. Op zo'n moment moet je kunnen genieten en niet nadenken over pasjes. Maar ik kan wel begrijpen dat sommigen zich beter voelen bij zo'n lessen (zeker als je niet gewoon bent van te dansen).
Groetjes, Sissi
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|