Terug naar overzicht
Dag Ellen,Wij kunnen u alvast verder helpen. Bekijk aub even onze website om te zien we zijn en wat we zoal doen en kunnen. Ook foto's, referenties, technische uitleg enz staat erop vermeld.We snappen heel goed wat u wil zeggen met "geen hoempapa" muziek. Op uw feest hoort uw muziek en die van de genodigden.Een vrijblijvende persoonlijke afspraak kan steeds geregeld worden.Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Hallo,Dit is volledig mijn register. Dankzij mijn ouders (die spaans en italiaans zijn), ben ik heel mijn jeugd ondergedompeld geweest in latin music. Zowel reggaeton, als rumba's (klassieke en in moderne vestjes), als bekendere hedendaagse liederen zijn mij zeer zeker bekend en heb ik in mijn register.Ook kan ik u meegeven dat mijn feestjaren gevuld waren met 90's muziek, en heb hier een zeer grote keuze in voor aan te bieden.Uiteraard gaan latin music en rnb zeer goed samen (zoals je nu wel meer hoort op de radio) en vormt dit ook geen probleem.Graag had ik u mezelf voorgesteld als dj om uw feest te animeren.Indien interesse, kan u gerust met mij contact opnemen via hier, of mail op cozy.station54@gmail.com .Met vriendelijke groeten,Jonathan
Goedemiddag,ik vroeg me af of u nog steeds op zoek bent naar een dj?Ik heb deze datum terug vrij staan, dus indien u nog op zoek bent, spreek ik graag eens met jullie af.Contact kan via cozy.station54@gmail.comMet vriendelijke groeten,Jonathan