Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vroegboeking vs last minute

17-2-2012 15:35:47
Hoi bruidjes/ gommetjes
Zoals m'n titel doet vermoeden wil ik eens weten wat nu eigenlijk het voordeligste is,
Vroegboeken of last minute?
Waar kiezen jullie voor???
Grtjes.

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1080

sonja

Meld misbruik17-2-2012 15:50:09

Heb beide al geboekt.
Vroeg boeken kan zeer voordelig zijn en je hebt natuurlijk meer keuze (handig als je veeleisend bent ).
De datum verschilt wel per reisorganisator.
Het goedkoopst was de last minute moet ik wel zeggen.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 15:56:43

Mja, heeeeel soms kan je interessante zaken doen met last minute, maar dan moet je bijna snel kunnen vertrekken ook. Maar je loopt altijd het risico om de slechtste kamers te hebben of een minder hotel.
Als je dat voor je huwlijksreis zou willen doen, zou ik eerder voor vroegboekkorting gaan hoor.
De last minutes van weleer, bestaan niet meer echt denk ik.

Succes met de zoektocht

Els
16-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 16:15:01

Ik zou voor een huwelijksreis toch ook eerder gaan voor vroegboekkorting. De echt interessante last minutes zijn vaak enkel de super-last minutes waardoor je eigenlijk pas heel laat iets kan boeken. Bovendien ben je dan natuurlijk ook veel beperkter voor wat betreft bestemmingen, hotels en type kamer.

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik17-2-2012 16:36:17

Wij hebben een vriendin die op een reisbureau werkt. We zullen haar wellicht vragen om voor ons de last-minute aanbiedingen in de gaten te houden. Er zit voor ons geen enkele druk achter, gaan sowieso pas op huwelijksreis enkele weken na huwelijk.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik17-2-2012 17:03:24

ABSOLUUT vroegboekkortingen!!!
Jullie trouwen in een periode dat er nog veel mensen op vakantie gaan (september is tegenwoordig nog een heel populaire vakantieperiode!) dus ik zou het zeker niet aanraden... De grootste vroegboekkortingen zijn echter al wel verdeeld voor het zomerseizoen dus als je nog iets van korting wenst, snel boeken! xx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 18:18:55

Wij gaan voor last-minute...en vertrekken rond 17 september wsl.
We gaan zowiezo wel vanaf half augustus beginnen rondkijken en we nemen wat er vrij is.
We plannen zowiezo geen al te dure reis, dus moet lukken ;-)!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 18:47:08

Ik denk dat het prijsverschil tegenwoordig heel miniem is maar indien je kiest voor last-minute, moet je natuurlijk de "stress" aankunnen van pas op het laatste moment te weten waar je naartoe gaat en moet je ook nemen wat er overschiet... Ik ben daar absoluut geen goeie voor (lees: ik wordt zot en mijn verloofde daardoor ook :-p) dus wij kiezen ervoor om altijd, en zeker voor de huwelijksreis, vroeg te boeken! :-)

Groetjes!

Evelien

petra
1-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 21:07:07

normaal altijd last-minutes, en die bestaan zeker nog hoor, alleen wou ik voor de huwelijksreis het wel vastleggen. anders kan me da ni zo schelen, en de last minutes vind ik nog altijd qua prijs beter , want vroegboekkorting is ni echt altijd de moeite vind ik, mr vermeld dat het een honeymoon is, en dan krijg je mss nog wel ix extra, betere kamer,of een fles,... wij hebben gewoon geboekt, en ni zoveel korting gekregen, ma zoals ik al zei, het is onze huwelijksreis, dus wou ik het hotel kiezen, de bestemming... en niet wachten tot de laatste minuut

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik18-2-2012 9:31:06

Wij kiezen meestal voor een last-minute maar voor onze huwelijksreis hebben we toch gekozen voor vroegboek. Met onze huwleijksreis willen we niet veel risico's nemen en er echt een droomreis van maken. Ook uit schrik dat we niets naar onze zin vinden in de periode dat we vakantie hebben.

In elk geval heel veel succes!

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik18-2-2012 9:36:15

Wij hebben steeds last minute gekozen en nooit een slechte reiservaring gehad en naar mijn mening ook goedkoper.
Onze huwelijksreis dit jaar heb ik echter al geboekt in December, ik steek namdelijk altijd heel veel tijd in het uitzoeken van een reis en was bang dat ik dan ging stressen :)
je moet er wel rekening mee houden dat ook niet alle bestemmingen terug komen in last minutes, ik heb de vorige 2 jaar de last minutes altijd bekeken en onze reisbesemming heb ik daar ook nooit in terug gevonden.
Veel succes alvast met je zoektocht.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info