TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sven
10-8-2012
|
17-2-2012 17:51:24
helaba, ik heb het kostuum van mijn verloofde ook niet gezien is dat met zijn ouders gaan kopen dus je bent zeker niet het enige bruidje , kben wel benieuwd naar zijn kostuum maar vertrouw erop dat het prachtig gaat zijn
grtjs vanessa
|
|
Sara
6-10-2012
|
17-2-2012 18:13:46
ik ga de uiteindelijke keuze ook niet mogen zien hoor :-( maar wij gaan wel eerst samen een keertje kijken wat genre het gaat worden ( ceremonie of niet)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-2-2012 18:20:52
Hoi,
Ik ben bij de gelukkigen die mee is gaan kiezen ;-) en ik moet zeggen, hij zag er goed uit!! Ben wel blij dat ik het gezien heb...hihi!
groetjes
|
|
Jana
5-5-2012
|
17-2-2012 18:30:43
ik ben ook niet mee geweest! en ik ben daar blij om! extra verassing op de dag zelf :) kweet wel da het van de hugo boss winkel is! ma welk kostum?? geen idee!
|
|
Niki
30-6-2012
|
17-2-2012 18:39:14
Ik ben ook een énorme controle freak maar ben niet meegeweest wanneer hij zijn kostuum ging kiezen. M'n zus is wel meegeweest (ging ook met mij mee) en zij zegt dat het pico bello is. Ik geloof haar dan ook, ze weet als 1 van de beste (samen met m'n mama) watk wél en niet mooi vind!
Hij mag mijn jurk ni zien, dus ik zijn kostuum ook niet! Zo blijft het voor beiden toch nét iets spannender!
Groetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
17-2-2012 19:01:53
Ik mag zijn kostuum ook niet zien hoor Ik ben ook super nieuwsgierig maar vind het eigenlijk wel goed zo! Dan is de verrassing nog zo groot de dag zelf!
|
|
Jili
12-5-2012
|
17-2-2012 19:12:36
Ook ik mag het kostuum niet zien. Ik mag niet weten welke kleur, ik mag niet weten in welke winkel. Ik heb hem enkel een stuk stok meegegeven van mijn jurk en daar hadden ze in de winkel toch rekening mee gehouden dus ik weet zeker dat het goed komt... hoop ik :-)
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
17-2-2012 19:58:40
Hoi hier nog eentje die van niks weet Mijn verloofde zal pas volgende maand gaan voor zijn kostuum, samen met zijn ouders. En heb er eigenlijk helemaal geen probleem mee....eindelijk eens iets wat IK niet hoef te regelen nee maar ik ben er zeker van dat hij een goede keuze gaat maken. Hij staat tenslotte héél goed in een kostuum dus ben eeeerrrggg benieuwd naar het eindresultaat!!Groetjes xxx
|
|
benita
8-9-2012
|
17-2-2012 20:28:53
Ik ben ook niet mee geweest, we gaan elkaars bruidskledij pas zien als hij me komt ophalen! Spanend
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
17-2-2012 21:03:37
ik ben ook niet mee geweest hij is met zijn eigen ouders gaat kijken want zijn moeder is ook met mijn mee geweest.
en daarbij komt dat me ventje zegt dat het ook geheim wil houden tot de trouw en hij de jurk ook niet eerder mag zien.
vind dat beest wel spanend maar ook leuk
gr
|
|
An
9-6-2012
|
17-2-2012 21:27:57
Ik ben ook niet meegeweest om het kostuum van mijn toekomstige te kiezen. Wij hadden op voorhand beslist dat we onze kledij apart gingen kiezen. Zo blijft de verrassing inderdaad groot tot op de dag van de trouw.
|
|
Evy
7-7-2012
|
17-2-2012 22:33:07
Hey hey, ik ben ook niet meegeweest met mijn venteke. Maar ik wist wel naar welke winkel ze gingen gaan en wanneer. Dus enkele dagen op voorhand ben ik met mijn ventje naar die winkel geweest en aangeduid wat ik mooi vond en wat bij mijn kleed paste. Het enige wat ik wilde weten of het een van de zovelen is die ik gekozen heb en dat was het. Voor de rest ben ik vrij gerust. Buiten de kleur van zijn hemd. De mevrouw van Liliane Claes zei me: jij hebt een parelwit kleed dus jouw verloofde mag geeeeen wit hemd aandoen, want dat vloekt met elkaar! Nu belde die mevrouw van de winkel waar mijn verloofde was met de vraag: heb jij een wit kleed of niet? als jij een wit kleed hebt, moet hij een wit hemd aandoen. Anders heeft hij precies een vuil hemd aan op de foto's/ Dus wat zei ik, met in mijn acherhoofd de raad van de bruidswinkel: "neenee tis wa meer gebroken wit..." Nu ben ik wel een beetje bang, maar tzal wel goedkomen!
|
|
tamara
19-5-2012
|
17-2-2012 22:45:22
hier ook een bruidje dat niet mee gegaan is. mijn verloofde heeft zijn kostuum gaan kiezen met zijn moeder en zus. ik weet wel een paar details en de kleur maar ik ben blij dat ik nog niet weet hoe hij eruit zal zien. zo is de verassing voor beide even groot. ik denk dat je uw toekomstige moet vertrouwen dat hij een goede keuze zal gemaakt hebben, hij moet er zich goed in voelen.
|
|
Nadine
19-5-2012
|
18-2-2012 9:03:10
Hello, mijn verloofde is vandaag achter zijn kostuum met zijn zus. Zij is mee geweest als ik mijn trouwkleed gaan kopen ben. Het was gepland om met zijn moeder te gaan, maar zij is ondertussen (2 weken geleden) overleden aan kanker. Ik ben wel nieuwsgierig maar ben ook niet meegegaan. Dit moet een verassing blijven vind ik tot op de trouwdag, nee !!! Wordt afwachten, hé !!! Nog 3 maandjes en dan is het zover....
|
|
Tania
14-7-2012
|
18-2-2012 9:30:39
Ik ben samen met mijn verloofde zijn pak gaan kiezen. Ik = Controlefreak & Hij = Ik wil graag dat je meegaat :) dus was voor mij een goede combinatie.
|
|
Nieke
2-6-2012
|
18-2-2012 10:03:35
Hoihoi, ook mijn verloofde is vandaag alleen (met zijn getuige) zijn kostuum kiezen. Sppppaaannnneennddd :-) maar ergens toch ook wel leuk. Zo is het voor mij toch ook een verrassing tot de dag zelf. Ik ben nochtans ook een serieuze controlefreak! Maar hier heb ik wel vertrouwen in :-).
|
|
stef
1-9-2012
|
18-2-2012 13:32:07
Mijn verloofde mag het ook niet weten hoor, ze houd alle details omtrent haar trouwkleed strikt geheim, en dus doe ik hetzelfde met mijn kostuum, haar schoenen heb ik wel gezien, maar dat is het enige, make up, kapsel, accesoires....geen idee. dat maakt het spannend, maar met nog 195 dagen te gaan, is het toch nog lang afwachten hoor.
|
|
ellen
14-4-2012
|
18-2-2012 17:21:46
Hey,
vandaag is mijn verloofde ook om zijn kostuum... spannend.. en ik mag het dus ook niet zien... ze hebben me wel een paar keer gebeld vanuit de winkel voor instructies maar is net tof hé dat het voor beiden een verrassing is.
Groetjes Ellen
|
|
Sofie
|
18-2-2012 17:43:12
Ik ben ook niet mee geweest, mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht samen met zijn mama. Op twee uur was het geklaard, schoenen en alles... Ik hoop dat het op iets trekt, maar heb zelfs geen idee of het bij mijn kleed zal passen: behalve de stukjes stof die ze mee hadden, weten ze niets van mijn kleed. Mijn schoonmoeder wilde het kostuum ook absoluut alleen met hem kopen, ik hoop dus maar dat het bij elkaar gaat.
In elk geval: er is nu niks meer aan te doen, dus ik doe mijn best om mij er niet in op te jagen. :-)
|
|
Joke
27-7-2013
|
18-2-2012 18:41:14
Hoi,
ik mag ook niet mee om het kostuum te kiezen. Hij gaat samen met mijn schoonmama het kostuum gaan kopen. Ik ben ook een controlefreak en ben beetje bang dat de kleur niet zo goed samen zal passen met mijn kleed (ik zal véél staaltjes meegeven). Maar ik moet hem gewoon vertrouwen. En ik vind, zoals eerder gezegd, het heel belangrijk dat hij er zichzelf goed en mooi in vindt zodat hij zich super voelt op onze trouwdag. Dan zal hij gewoonweg stralen!
|
|
dorien
5-5-2012
|
18-2-2012 19:05:01
mijn verloofde zei altijd alleen te gaan tot de dag voordien... hij vroeg het aan mij ik heb geweigerd en zo is mijn mama (die mij ook gezien heeft in mijn trouwkleed) meegegaan met hem
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|