Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kosten enkel voor drukwerk

17-2-2012 18:08:42
hallo, ik vraag mij af hoeveel de kosten bedragen voor enkel en alleen het drukwerk voor de uitnodigingen.
groetjes

heidi
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 654

Lindsey
12-5-2012
 Meld misbruik17-2-2012 18:30:27

Hey,

in ons geval was dit ongeveer 2 euro per uitnodiging (enveloppe inbegrepen).

Groetjes.

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik18-2-2012 0:22:17

dat varieert van bij wie je het bestelt maar 2 euro per stuk vind ik wel het absolute maximum!

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik18-2-2012 7:35:01

hallo, het gaat om de prijs voor het drukken van de kaartjes zelf!!

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik18-2-2012 8:51:46

Van ons was dit 100 euro voor 100 exemplaren en per exemplaar die er bijkomt 0.15 euro (druk binnenzijde) en opdruk voorzijde: 30 euro. Omdat er 2 verschillende teksten zijn, betaalde ik ook nog 10 euro voor de bijkomende plaat.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-2-2012 9:08:55

ons geboortekaartjes (is hetzelfde als uitnodigen) was wel eigen ontwerp koste voor 250 stuks iets meerd dan 100 euro. enveloppe haalde we bij ava en hebben we zelf gedrukt (bespaarde ons werk met adressen schrijven ;-)

daar kostte een doos van 500 stuks nog geen 50 euro dus deze overschot kunnen we nu makkelijk gebruiken

Joke
13-10-2012
 Meld misbruik18-2-2012 9:58:59

ik ben deze week eens gaan informeren naar de drukker.
Voor 100 uitnodigingen (+enveloppe + kaartjes vo receptie en avondfeest) was dit bijna €250. Maar als ik dit hier zo lees is dit blijkbaar tamelijk duur of niet?
groetjes

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik18-2-2012 10:13:04

Ik heb een enkelvoudige kaart met drie verschillende opdrukken aan de achterkant. Voor 150 exemplaren betaalde ik €176.

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik19-2-2012 22:16:53

Ik ben vorige week onze uitnodigingen gaan afhalen en heb 220 euro betaald voor 65 uitnodigingen.
De kaartjes zelf kosten 2,10 euro per stuk en het drukwerk 83,50.
Wij hebben gekozen voor een lange kaart, enkel voorzijde bedrukt.

Groetjes,
Sonja

Betty

Meld misbruik20-2-2012 18:59:24

Hangt er een beetje vanaf of je de uitnodiging digitaal of offset laat drukken.

Voor offset betalen wij 125 euro maakt niet uit hoeveel stuks (is wel alleen drukwerk) is wel alleen recto.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info