Terug naar overzicht
Hey,in ons geval was dit ongeveer 2 euro per uitnodiging (enveloppe inbegrepen).Groetjes.
dat varieert van bij wie je het bestelt maar 2 euro per stuk vind ik wel het absolute maximum!
hallo, het gaat om de prijs voor het drukken van de kaartjes zelf!!
Van ons was dit 100 euro voor 100 exemplaren en per exemplaar die er bijkomt 0.15 euro (druk binnenzijde) en opdruk voorzijde: 30 euro. Omdat er 2 verschillende teksten zijn, betaalde ik ook nog 10 euro voor de bijkomende plaat.
ons geboortekaartjes (is hetzelfde als uitnodigen) was wel eigen ontwerp koste voor 250 stuks iets meerd dan 100 euro. enveloppe haalde we bij ava en hebben we zelf gedrukt (bespaarde ons werk met adressen schrijven ;-) daar kostte een doos van 500 stuks nog geen 50 euro dus deze overschot kunnen we nu makkelijk gebruiken
ik ben deze week eens gaan informeren naar de drukker.Voor 100 uitnodigingen (+enveloppe + kaartjes vo receptie en avondfeest) was dit bijna €250. Maar als ik dit hier zo lees is dit blijkbaar tamelijk duur of niet?groetjes
Ik heb een enkelvoudige kaart met drie verschillende opdrukken aan de achterkant. Voor 150 exemplaren betaalde ik €176.
Ik ben vorige week onze uitnodigingen gaan afhalen en heb 220 euro betaald voor 65 uitnodigingen.De kaartjes zelf kosten 2,10 euro per stuk en het drukwerk 83,50.Wij hebben gekozen voor een lange kaart, enkel voorzijde bedrukt.Groetjes,Sonja
Hangt er een beetje vanaf of je de uitnodiging digitaal of offset laat drukken. Voor offset betalen wij 125 euro maakt niet uit hoeveel stuks (is wel alleen drukwerk) is wel alleen recto.