Terug naar overzicht
Hoi Heidi,Ik heb er ook voor gekozen om te trouwen in een 'broekpak'.Ik laat alles maken.Ik had op internet enkele foto's gezocht van wat ik mooi vind, en de naaister had ook heel wat foto's van wat ze eerder al maakte.We hebben mijn ideeën en die van haar samengevoegd, en ik ben er zeker van dat het mooi wordt!!!Ik heb gekozen voor een rechte langt broek, met daarop een topje (komt iets langer, tot onder m'n poep). Eigenlijk heel eenvoudig maar toch feestelijk.Volgende maand ga ik met de naaister naar een stoofenzaak, en zullen we samen het kleur kiezen, want ik ga voor KLEUR.Je moet doen waar jij je goed bij voelt, ik zie mezelf ook niet in een trouwkleed.Veel succes
Hey het merk creations of leijten heeft in zijn collectie ook bruidskleding met een broek. Beperkt natuurlijk, maar ik dacht dat er dit jaar toch 2 in de catalogus stonden. Het is niet helemaal een broekpak... maar je kan natuurlijk altijd eens kijken op hun website.groetjes
Een vriendin van mij heeft indertijd een broekpak gevonden bij SKM (Aartselaar).
hallo, alvast bedankt voor de reactie, ik ga di eens naar Brugge om te gaan kijken en dan zie ik het wel, ik moet er toch eens werk van maken .
Dag Heidi, In de collectie van Oni Onik zitten ook broeken. Voor ons huwelijk heb ik ook een broek gedragen uit deze collectie.Groetjes, Kathleen