Terug naar overzicht
Ahja, wel leuk e! En inderdaad handig achteraf ook nog...anders ligt dat bruidstasje daar toch maar e, en dit kan je nog lang gebruiken én er hangt meteen ook een mooie herinnering aan vast ;)
Ja tis dat...en heb ier al genoeg 'sjakosjkes' liggen dat ik ooit eens assorti heb gekocht voor één of ander feest...dat ligt daar idd maar te liggen dan!Voilà...dit kan ik idd nog lang gebruiken achteraf :-)groetjes!
Dat is inderdaad wel een heel tof ding!Ik zou ook nog iets moeten hebben om al mijn spullen in te steken. Dit is misschien wel een optie.
Hey Sandra! Heb er ook al naar zitten kijken maar durfde het gelijk nog niet kopen.Wel leuk he gemakkelijk om je make-up in te steken, en inderdaad plezant om mee te nemen op jullie huwelijksreisje! Grtjes!
Ik heb het nu besteld omdat er 'valentijnskorting' was ;-) en heb hetzelfde model voor mijn bruidsmeisje gekocht, dat is roze met 'bridesmaid' op...Ze is binnenkort jarig, dus leuk cadeautje :-)!
Leuk ideetje, hoeveel was de valentijnskorting?
Ik dacht 10%? Ik krijg die aanbiedingen via mail toe, dus misschien abonneren op de nieuwsbrief? Dan krijg je ze ook ;-)!groetjes