Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief bruidstasje - check

17-2-2012 18:45:30
Hallo allemaal,

Ik wou eerst voor een bruidstasje gaan, maar vond die toch weggegooid geld.
Uiteindelijk ging ik het niet echt 'dragen' op de dag zelf, maar er mijn bruidsmeisje mee opzadelen :-) en dat wou ik haar niet aandoen :-).
Ik heb nu een toilettasje met 'bride' op gekocht en het is vrij groot dus alles kan er in :-)!
En het is nadien nog een leuk gadget om telkens mee te nemen op reis!

http://allesvoorjehuwelijk.nl/bride-toilettas-wit-p-1893.html

groetjes!

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 862

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 18:58:58

Ahja, wel leuk e!
En inderdaad handig achteraf ook nog...anders ligt dat bruidstasje daar toch maar e, en dit kan je nog lang gebruiken én er hangt meteen ook een mooie herinnering aan vast ;)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 19:05:31

Ja tis dat...en heb ier al genoeg 'sjakosjkes' liggen dat ik ooit eens assorti heb gekocht voor één of ander feest...dat ligt daar idd maar te liggen dan!
Voilà...dit kan ik idd nog lang gebruiken achteraf :-)

groetjes!

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 19:27:38

Dat is inderdaad wel een heel tof ding!
Ik zou ook nog iets moeten hebben om al mijn spullen in te steken.
Dit is misschien wel een optie.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:26:03

Hey Sandra!

Heb er ook al naar zitten kijken maar durfde het gelijk nog niet kopen.
Wel leuk he gemakkelijk om je make-up in te steken, en inderdaad plezant om mee te nemen op jullie huwelijksreisje!
Grtjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:28:03

Ik heb het nu besteld omdat er 'valentijnskorting' was ;-) en heb hetzelfde model voor mijn bruidsmeisje gekocht, dat is roze met 'bridesmaid' op...
Ze is binnenkort jarig, dus leuk cadeautje :-)!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik19-2-2012 10:31:06

Leuk ideetje, hoeveel was de valentijnskorting?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-2-2012 13:35:06

Ik dacht 10%?
Ik krijg die aanbiedingen via mail toe, dus misschien abonneren op de nieuwsbrief? Dan krijg je ze ook ;-)!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...