Terug naar overzicht
Piep!Ik heb de eer al eens gehad om via een avondschool met deze vrouw te werken! Een vriendin van mij heeft haar opleiding visagiste van haar gekregen en ik was 'proefkonijn' :-) Inderdaad, ik vind het ook super mooi wat ze doet maar vond ze wel duur ... Geniet ervan !!!
indeed ik vond haar reactie ook snel en haar voorbeelden zagen er fantastisch uit, maar ze is een beetje te duur naar mijn smaak. Ik werk nu met Katleen Lison, echt heel lief en heel goed!!!
Ik had haar ook gecontacteerd maar vond ze, in vergelijking met andere visagistes, ook veel te duur voor 1 dag. Bij mij kwam er ook nog een serieuze kilometertoeslag bij dus werd de prijs helemaal te gek! :-)Wel absoluut een professional dus ik ben blij voor je! X
Ik had haar op mijn trouw (een medewerkster van haar).SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Echt waar, ook al kost het veel geld, het was iedere cent waard!Nu ga ik zelfs een workshop bij haar volgen!!!Je trouwt maar 1 keer! ;)Dan mag het eens iets meer kosten!:o)
ik heb haar ook op onze trouwdag (5 mei 2012)!!! zij komt bij mij zelf, omgebouwd busje is wel super :) inderdaad zeer snelle reactie ... proef is vastgelegd op 29maart
Ik heb haar ook geboekt voor mezelf en mijn mama en ik heb er veel vertrouwen in. Ik trouw maar 1 keer en ik vind make-up & kapsel heel belangrijk op deze dag!