Terug naar overzicht
Wel stom van de feestzaal dat ze voor zoiets géén uitzondering maken.Iemand een gerecht laten afhalen bij een traiteur in de buurt? Ik weet het, heel omslachtig maar je kan toch moeilijk héél je planning omgooien?Ik zou toch nog eens contact opnemen met de feestzaal...en aandringen!
Hey Vanessa,Nee dat kan ècht niet vind ik. Elke feestzaal moet uitzonderingen kunnen maken. Deze reden is niet "zomaar" een reden.Ik zou sowieso terug contact opnemen met de zaal en zeker aandringen.Succes!
Heyhey,En anders misschien kiezen voor een gedeeltelijk gemengd buffet (deel koud en kleiner deel warm)? De andere gasten zullen het zeker niet erg vinden dat er ook iets warms tussen zit hoor ;-).Groetjes!Evelien
We kunnen kiezen om er een warm gerecht bij te pakken, maar dat kost ons gelijk bijna 400 euro meer.We zitten eigenlijk al boven ons budget dat we oorspronkelijk in gedachten hadden. En dan nog eens 400 meer erbij....
Volgens mij zijn dat gewoon truuken van die feestzaal om er meer centen uit te halen, sorry hoor..Voor zoiets moeten ze gewoon een uitzondering maken, dan kan toch niet anders...Ik zou niet toegeven als ik jou was... Niet iedereen heeft zomaar 400,- euro te veel liggen eh!?
Nee inderdaad.We gaan binnenkort een afspraak maken om alles te bespreken en vast te leggen wat we exact willen met het eten, tafelindeling e.d.En dan zal ik het nog eens aankaarten.
Bij ons hadden ze gezegd in de feestzaal, als er mensen zijn met een allergie, speciaal dieet of zwangere vrouwen die iets niet mogen eten, kijken ze voor een alternief. Ik had daar zelf nog niet aan gedacht, maar vond dat fantastisch, en maar goed ook, want mijn ventje heeft een oom die een lactosedieet moet volgen. zou spijtig zijn voor die mensen als ze nergens meer naartoe kunnen. Dus inderdaad aandringen hoor.