Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een tegenvaller...

17-2-2012 19:38:14
We willen graag een koud buffet op onze trouw.
Iedereen weet dit ook.
Een oom van mijn vriend heeft een dubbele longtransplantatie gehad, waardoor hij veel dingen niet mag eten.
We hadden heel lang bijna geen contact met hem, maar de laatste tijd is dat veranderd.
Dus we nodigen hem en zijn vrouw ook uit op de trouw.
Nou blijkt dat hij geen koud buffet mag eten....
Zijn immuunsysteem is kapot, waardoor hij van het kleinste bacilletje al ziek kan worden.
Als iemand dan ergens met de handen heeft gezeten en hij zou er van eten, kan hij dus ziek worden.
Warm mag hij wel.
Dus dachten we, dan doen we alleen voor hem een 4 gangen-menu. Als dat niet ging gewoon een warm gerecht.
Heb ik net naar de feestzaal gebeld, kan dat niet....
Het moet voor iedereen hetzelfde zijn. Wel belachelijk.
Dus nu weten we niet wat we dan moeten doen voor hem pfff.

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 654

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 19:42:57

Wel stom van de feestzaal dat ze voor zoiets géén uitzondering maken.
Iemand een gerecht laten afhalen bij een traiteur in de buurt? Ik weet het, heel omslachtig maar je kan toch moeilijk héél je planning omgooien?
Ik zou toch nog eens contact opnemen met de feestzaal...en aandringen!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 19:57:36

Hey Vanessa,

Nee dat kan ècht niet vind ik. Elke feestzaal moet uitzonderingen kunnen maken. Deze reden is niet "zomaar" een reden.

Ik zou sowieso terug contact opnemen met de zaal en zeker aandringen.

Succes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:12:29

Heyhey,

En anders misschien kiezen voor een gedeeltelijk gemengd buffet (deel koud en kleiner deel warm)? De andere gasten zullen het zeker niet erg vinden dat er ook iets warms tussen zit hoor ;-).

Groetjes!

Evelien

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:52:13

We kunnen kiezen om er een warm gerecht bij te pakken, maar dat kost ons gelijk bijna 400 euro meer.
We zitten eigenlijk al boven ons budget dat we oorspronkelijk in gedachten hadden. En dan nog eens 400 meer erbij....

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 20:55:27

Volgens mij zijn dat gewoon truuken van die feestzaal om er meer centen uit te halen, sorry hoor..
Voor zoiets moeten ze gewoon een uitzondering maken, dan kan toch niet anders...
Ik zou niet toegeven als ik jou was... Niet iedereen heeft zomaar 400,- euro te veel liggen eh!?

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 22:00:26

Nee inderdaad.
We gaan binnenkort een afspraak maken om alles te bespreken en vast te leggen wat we exact willen met het eten, tafelindeling e.d.
En dan zal ik het nog eens aankaarten.

inge
15-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 15:09:22

Bij ons hadden ze gezegd in de feestzaal, als er mensen zijn met een allergie, speciaal dieet of zwangere vrouwen die iets niet mogen eten, kijken ze voor een alternief. Ik had daar zelf nog niet aan gedacht, maar vond dat fantastisch, en maar goed ook, want mijn ventje heeft een oom die een lactosedieet moet volgen. zou spijtig zijn voor die mensen als ze nergens meer naartoe kunnen. Dus inderdaad aandringen hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...