Terug naar overzicht
Welke danslessen zijn jullie aan het volgen?
O zo leuk!Ik wou dat ook doen, omdat ik zelf eigenlijk niet zo goed kan dansen! Mijn ventje heeft meer gevoel voor ritme...alé ja...een beetje toch..hihi..Maar onze openingsdans nodigt zoiezo niet echt uit tot meer dan een 'plakker' dus ja...denk dat we't niet gaan doen. En ook mijn kleed is iets 'volumieuzer' dan ik in gedachten had, dus dat wordt dan toch niet zo handig denk ik :)Of vinden jullie dat je op "forever love" van gary barlow wel iéts meer kan doen??? :)
Oooh Melissa, Forever Love, schitterende keuze! Ik zou daar toch gewoon een goeie plakker op dansen hoor Bij ons is dat het intredelied voor in de kerk
Ja, tis een échte plakker e! :)En écht ons liedje, dus zal een emo momentje worden voor ons ;)Ook een mooi liedje voor in de kerk vind ik, goeie keuze! ;)
Ik was vroeger een enorme Take That fan en heb de carrière van Gary Barlow nadien ook verder gevolgd. Dit is veruit het mooiste nummer dat hij ooit geschreven heeft hè! Het is echt zo'n liedje waardoor je gewoon helemaal opnieuw stapelverliefd wordt op je ventje, eentje om zalig bij weg te dromen... Ideale openingsdans of kerkintrede dus
Wij zijn een algemene danscursus stijldansen aan het volgen en gaan eind maart nog een privéles nemen specifiek voor onze openingsdans :-)Ben benieuwd! Voorlopig gaat het toch goed ;-)