Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

duimen gevraagd

18-2-2012 9:23:31
Wie duimt er mee??!!! Over tien minuutjes vertrek ik naar de lingeriezaak waar mijn bruidsbh deze week is binnengekomen. Eén modelletje dat onder mijn jurk zou passen, in twee maten. Andere modelletjes gingen niet tot mijn maat. Ik heb een 'moeilijke' boezem; grote cup met een kleine omtrekmaat. Dus ik hoop hoop HOOP dat de bh past!! Want deze namiddag is het de derde pas en dan moeten we de lingerie voor de grote dag ècht wel meenemen zodat de naaister haar werk kan doen. Tijd om een andere te gaan zoeken is er niet (sinds ik begonnen ben met plannen heb ik zo'n volgeplande agenda dat ik alles moet schuiven en passen, hebben jullie dat ook?) dus deze moet echt wel goed zijn... Duimen jullie mee?? :D

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 585

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:20:08

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik18-2-2012 11:57:14

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik18-2-2012 13:05:05

Ze hebben geholpen! :D Hele mooie bh, en heerlijk zacht! Daarna heb ik nog een heel uur staan babbelen met de verkoopster, ze is superlief en echt goed in wat ze doet dus ik ga eens reclame maken :) Lingerie Lali op de Brusselsesteenweg in Gentbrugge, zeker een bezoekje waard!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik18-2-2012 16:42:31

hey
dat is geweld om te lezen dat het alle maal goed komt. Ik heb het zelfde probleem als bij. dus ook wel een beetjes schik gehad. de verkoopster heeft nu een goed cupmaat gevonden allen zal het lijfje te groot zijn, dus deze moeten ze ook aanpassen.

gr francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...