Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blij en teleurgesteld at the same way!

18-2-2012 9:39:44
Hey medebruidjes,

Toch even mijn gevoelens delen. Mijn beste vriendin en getuige is zwanger. Ik ben superblij voor haar, maar tegelijk ben ik wat teleurgesteld, ik had gehoopt ongeveer rond dezelfde periode zwanger te worden(als moeder natuur het toeliet)en ik heb ook schrik dat ze zich anders gaat gedragen nu bij mijn vrijgezellen en trouw. Ze is een supervriendin en op huwelijken was het onze gewoonte een beetje tipsy te worden en de sterren van de hemel te dansen. En ook een heel klein beetje omdat ik nu de spotlights moet delen...Maar mijn grootste gevoel is uiteraard blijdschap voor haar!

Nog bruidjes die dit hebben meegemaakt...? of mij kunnen geruststellen?
:-)

alvast bedankt!

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1208

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:05:28

Hoe ver is je vriendin? Of beter gezegd: voor wanneer is ze uitgerekend?
Als ze niet echt hoogzwanger is op je feest, zal ze zeker nog de sterren van de hemel kunnen dansen hoor! En oke, ze zal niet tipsy kunnen worden, maar dat houdt haar zeker niet tegen om het leuk te hebben op je vrijgezellen en trouw. Ze is zwanger, niet ziek ;-)

Gelijk zwanger worden lijkt me inderdaad leuk, ik heb het ook geprobeerd met mijn beste vriendin. Haar zoontje is op een paar dagen na vier jaar jonger dan de mijne... Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten hé! Het is maar om aan te tonen dat zoiets meestal toch niet lukt. En jij gaat dan lekker alleen zwanger zijn, alle aandacht voor jou! En zeg nu zelf, je zou toch niet met bolle buik willen trouwen? En niks mogen drinken op je eigen feest

Over de spotlights delen op jouw dag... ik denk dat dat heel hard meevalt hoor. Je gasten komen voor jou, niet voor je zwangere vriendin. En misschien dat er wel geïnformeerd wordt hoe het met de zwangerschap gaat, maar daar zal jij waarschijnlijk zelfs niets van merken.

Maak je dus geen zorgen, jij zal het middelpunt zijn op jouw dag! En dat zwanger worden, volgt ook nog wel op zijn tijd. Geniet nu maar eerst van de voorbereidingen en je huwelijk.

liefs

Céline
19-8-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:24:26

Mijn schoonzus en getuige van mijn verloofde is 2 dagen voor onze huwelijksdatum uitgerekend.. Wij zijn natuurlijk blij voor haar, maar 't zou goed kunnen dat ze dus niet bij ons huwelijk gaat kunnen zijn.. Dat vinden we natuurlijk heel jammer..

Maar moeder natuur kunnen we jammergenoeg niet veel aan doen, haar verplichten om te laten inleiden zou ik me gans mn leven schuldig door voelen..
Van de spotlights snap ik je ook wel ;)

Ellen
4-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:39:11

Moeder natuur laat zich nu eenmaal niet draaien in de richting die je soms zou willen dat ze uitgaat.
Mijn beste vriendin begon later aan kindjes dan ons, ondertussen is haar oudste al 2 ,en is ze zwanger van het tweede kindje. Bij ons is het jammer genoeg anders gelopen 4 jaar verder 1 miskraam gehad, en nog steeds geen kindje...
Ik snap dus helemaal dat je teleurgesteld bent, wij hadden ook altijd gehoopt samen zwanger te worden. Maar je vriendin zal zeker nog veel plezier maken op je vrijgezellen en trouw. Mijn beste vriendin en ik dat gaat ook nog altijd super goed.
Zoals je zelf zegt je bent blij voor hen,geniet samen met haar zij zal vast en zeker mee genieten van jullie trouw.
De spotlights delen dat zal wel mee vallen, er zal inderdaad misschien wel eens een keertje iets gevraagd worden maar dat merk je volgens mij niet. Het is jullie dag,de mensen komen voor jullie.

jullie tijd komt ook nog wel, zoals die van ons er zeker weten ook ooit nog komt.

Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:39:47

Hello,
Ik heb op mijn trouwdag 3 zwangere vrouwen, ze zijn alledrie uitgerekend voor september, dus ze zullen 5 maanden zwanger zijn.
Eéntje is mijn zus en getuige, ééntje is mijn beste vriendin en de laatste is de vrouw van mijn neef. Dus zoals je ziet ...
In het begin dacht ik van oooohhhh, nee hoe zal het zijn op mijn trouw ... maar nu denk ik van het is mijn dag en niets zal het verknallen, we zullen met zoveel mensen zijn dat ik toch overal zal rondhangen ....
Maar ik ben SUPER SUPER SUPER blij voor hen ... Het zal wel leuk zijn met drie bolle buikjes rondlopen hihihi

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik18-2-2012 11:25:10

Hoi!
Ik heb ook zonet gehoord dat 2 vriendinnen en mijn nicht zwanger zijn en dus ook op mijn vrijgezellen en mijn trouw! Ik trouw natuurlijk al wel binnen 2 maanden dus zij zijn nog maar net 'op de helft'. Ik veronderstel dat je vriendin nu al 2 maanden (of mss zelfs 3) zwanger is? Dan gaat zij natuurlijk wel hoogzwanger zijn op je trouwdag...?
Ik zou dit persoonlijk ook iets minder leuk vinden maar probeer je hoofd er niet over te breken en gelukkig te zijn voor haar! Zij zal haar rol als getuige & beste vriendin vast nog met verve volbrengen!! :-) X

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 19:30:33

Heb er ook al mee gelachen dat ik een tafeltje voor de zwangeren ga maken op ons feest :)
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Heb het een aantal jaar geleden ook gehad. Had net een miskraam achter de rug als ik hoorde dat mijn beste vriendin zwanger was en daarna mijn schoonzus. Gelukkig ben ik daarna ook zwanger geworden ( na nog een 2 e miskraam) Je moet je niet schuldig voelen omdat je een beetje jaloers bent, is volkomen normaal. En als je niet zwanger bent op je trouw kan jij wel een glaasje drinken!!!

groetjes
Nancy

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik18-2-2012 20:48:20

Hey meid, ik begrijp je helemaal hoor. Je hebt je natuurlijk al een beeld gevormd hoe je feest gaat zijn en je verwacht het één en ander. Zo ben ik ook hoor Maarja je kan er nu toch niets meer aan veranderen en je moet er de dag van het feest zelf iets van maken... jij mag dan gerust tipsy zijn, en je vriendin zal zich ook wel goed amuseren. Als beste vriendin en getuigen weet ze goed genoeg hoeveel die dag voor jou betekent en hoelang je daar naar hebt uigekeken.
En na de trouw kunnen jullie dan ook beginnen aan kindjes te denken hé zij kan je dan misschien al wat tips geven. Dat is misschien dan ook het positieve daaraan.
Trek het je niet teveel aan en geniet er nu nog maar van xxx

heidi

Meld misbruik19-2-2012 7:43:29

hier moet je je nu toch geen zorgen in maken, je kan ook niet verwachten dat iedereen zijn leven stop zet omdat jullie gaan trouwen...en op hetzelfde moment zwanger worden moet je ook al veel geluk mee hebben... wees er gewoon blij mee en ze zal zeker niet in de spotlichts staan, iedereen kijkt toch naar het koppel en het is jullie dag... mijn getuige was ook 6maand ver toen ik huwde, natuurlijk was ze snel moe en sneller weg maar dat veranderde niets aan mijn feest, wij hebben tot in de vroege uurtjes doorgedaan... ik begreep ze volkomen,misschien ook omdat ik toen al 2 kindjes had... nu verwacht ik een 4de kindje en zal ik ook zwanger zijn op het huwelijk van een vriendin,maar dat verandert niets...

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik19-2-2012 9:24:48

Bij mij zullen zowel mijn beste vriendin als mijn schoonzus bijna 8 maand zwanger zijn op onze datum.
Hoewel ik blij ben voor hen stel ik me dan ook vragen hoe het feest zal lopen zonder mijn twee feestmusjes aan mijn zij.
Ik hoop op het beste en we zien wel hé, stiekem diep van binnen had ik de eerste weken dat ik het wist ook heel erg schrik dat de aandacht dan niet op onze trouw zou liggen (zeker niet in de familie met mijn schoonzus en broer hun eerste kindje) maar langzaam aan ebt dat gevoel weg en hou je alleen de blijdschap over hoor.

grtz
Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...