Terug naar overzicht
C&A communie collectie, echt een aanrader!
Wij zijn naar Gymp geweest voor het kleedje van onze dochter. We waren al vrij laat. Vele van de jurkjes voor communie of speciale gelegenheden waren daar al uitgeput. Ik zou niet meer te lang wachten om rond te kijken.Groetjes
Hallo!Ik weet niet van welke regio jij bent, maar wij zijn in Hasselt geweest in de Stars for Kids.Ook bij ons zeiden ze dat we nog net op tijd waren om hetzelfde te vinden voor de 2 meisjes (was dus al eind december!!!)Veel plezier nog!Groetjes
wij zijn ook naar de c&a geweest
hey ik heb ze bij bonprix.nl gekocht gr francis
Ik ben vorige week bij DOD geweest (Louizalaan in Brussel) en daar was de communiekleding net binnen. Zelf heb ik niets gevonden (verkeerde kleuren), maar ik heb een prachtig jurkje gevonden bij Verbaudet (aparte kindercollectie van La Redout). Heel veel mooie jurkjes in alle maten van 2 tot 12 jaar en heel redelijk van prijs. Als je online bestelt, zie je ook meteen wat op voorraad is (in welke maat), zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
bij c&a de communiecollectie, zalig gewoon, voor 50 euro per bruidskindje zijn ze supergekleed! Voor op te eten (ik moest wel mijn bruidsjongetje omkopen om te passen met een trui van cars... 3jaar en hij weet wat hij wil)Maar die zijn super, al die kleedjes voor de meisjes en voor de jongens ook veel variatie! een echte aanrader (maar ik zou niet te lang meer wachten dan...)
Wij hebben de kleertjes gekocht in de JBC, maar het mooiste zal er nu al weg zijn vrees ik. De communie collectie kwam uit eind december en we zijn toen onmiddelijk geweest. Voor het kleedje van het oudste meisje heb ik 3 JBC's moeten doen. Maar dat had ik er wel voor over.
Ik ga bestellen bij suits you well. De kindercollectie van la redoute (hierboven vermeld) was ook een twijfelgeval maar waren niet echt de juiste kleuren :)
Voor ons bruidsmeisje hebben we een mooi wit kleedje gevonden bij Mexx en kostte ons ook maar €50. 't is wel al een paar weken geleden en 't was de Mexx op de Meir in Antwerpen.
Wij zijn in Zonhoven bij 'Jill en Juul' geweest.
Wij zijn ook bij C&A geweest. De kleinste was direct verkocht want die heeft nu een 'draai' kleedje (stond constant rond te tollen)De grootste (11) iets moeilijker maar toch iets naar haar en mijn zin gevonden.
Filou & Friends, wij zijn bij de flagstore in Antwerpen geweest. Een aanrader als je van kleurtjes houdt!