Terug naar overzicht
Zo tof!!! moeten we ook eens langsgaan :)
Mag ik weten welke bedankjes je hebt gekozen?
Wat we hebben gekozen:- Beige rijstpapier, waarin we dan hartvormige suikerboontjes doen in de kleuren wit en wijnrood. We maken hier dan een 'zakje' van en binnen het dicht mijn een wijnrood organzalintje en hierop het tekstje 'Bedankt om deze herinnering met ons te maken' en op de achterkant onze namen. Ons thema is 'herinneringen' vandaar.- Flesjes met een vacuüm-dopje waarin we dan kersen of vanillejenever in zullen doen. Ook hier komt weer het organzalintje aan met het kaartje.Alles past qua kleuren dus perfect bij elkaar en ook in het thema van onze dag. Geweldig blij dus!We hebben er voor gekozen om 2 soorten bedankjes te geven omdat we weten dat niet iedereen even wild is van suikerbonen (vooral mijn nederlandse familie niet), en zo hebben ze toch nog een alternatief.Lieve groetjesChantal
Amai nogal wat typfoutjes in mijn antwoordje hierboven (sorry, wou snel zijn want we moeten sebiet weg en moet mij nog gaan klaar maken :D)...maar jullie snappen het hopelijk wel!
Wij gaan wss ook dezelfde hartje nemen maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een klein glazen potje met dop of een rood-hartjes-pillendoosje. Het prijsverschil is groot want de glazen potjes kosten 0.90 euro/stuk en de pillendoosjes 0.19 euro/stuk. Kersenjenever, bestaat dat?Elk persoon krijgt bij jullie een bedankje? Dus niet één bedankje per koppel?
Ik bedoel, dezelfde smarties-hartjes ;)
Hey HildeVandaar dat wij ook voor een mix gekozen hebben: een deel duurdere glazen potjes (zaten per 10 verpakt en kosten 9 euro per doos). Zo hebben we er 6 doosjes (60 cadeautjes dus voor 54 euro). En daarnaast dan nog het hele goedkope rijstpapier (zaten per 20 in een verpakking en kosten 1,59 euro per pakje), zo hebben we 5 pakjes dus goed voor 100 cadeautjes (voor maar 7,95 euro dus). Dan nog de lintjes, kaartjes en suikerbonen er bij en we zitten voor alles op een totaal van 80 euro. Nu alleen de jenever nog. We gaan nog 1 doosje bijhalen van de glazen potjes (maar die waren op omdat wij alles meenamen, dus we gaan binnen een paar weken nog eens terug). Dus we schatten op een 100 euro in totaal uit te komen.Ja, iedereen krijgt dus bij ons een cadeautje...omdat niet iedereen een partner heeft + tis ook leuker dat de mannen ook een leuk presentje krijgen en niet altijd de suikerbonen hoeven af te staan aan hun wederhelft (mijn vriend lust zelf absoluut geen suikerbonen en op veel feestjes geeft hij zijn cadeautje dan altijd aan mij...en dat wilden we wat voorkomen).En ja, kersenjenever bestaat :D! Jenever bestaat zowat in elke smaak denk ik / elk kleurtje (cactus (= flashy groen), bosbes, aardbei, vanille, choco, kersen, ....). Merken: Filliers, Smeets, Rubens.Lieve groetjesChantal
Is de Ava in oud-Turnhout groter dan die van Lier? Die in Schoten is maar klein, en daar is precies niet zoveel keus... Misschien is het idd leuker om verschillende soorten presentjes te hebben, zo heeft ieders wat keus! Hmmmm, ik weet wat doen volgend weekend! :-) *vindikleuk!* Groetjes Ann