Terug naar overzicht
hoiwij trouwen op 31/8 . dus nog 193 dagen te gaan !!Verder is bij ons al geregeld :- kleed- kleertjes bruidskindjes- uitnodigingen- fotograaf- kapper ligt vast- menu is beslist (3w op voorhand pas doorgeven)- gastenlijst is af ( samen met menu doorgeven)- fotolocaties buiten zijn ok.. nog vinden voor binnen bij ev. slecht weer.- dj en zaal is allang ok.- tekst voor gemeentehuis moet nog verder gemaakt worden, aangezien wij niet voor de kerk trouwen doen wij een kleine "viering" in gemeentehuis zelf.- ventje moet enkel kostuum nog halen ( moet hij zelf doen)- schoenen voor ons beide en kindjes. - lingerie en accesoires voor haar als ik eindelijk heb beslist wat ik wil.ik denk dat ik alles heb opgenoemt !!waar trouwen jullie? wij Vorselaargroetjes
Hoi !Wij trouwen op 04-08-12!Er staan nog 166 dagen op de teller, wat gaat het senl!- Feestzaal & DJ liggen vast- Trouwjurk hangt te pronken in een beschermhoes- Trouwschoentjes staan op mij te wachten - Kapper ligt vast- Make-up en nageltjes doe ik zelf- Fotograaf ligt vast + fotolocatie- Danslessen gepland voor openingsdans- Juweeltjes heb ik ook al voor op mn droomjurk- Verloop van onze dag ligt ook ongeveer vast, zaterdag weten we hoe laat de kerkviering begint- Uitnodigingen zijn zo goed als definitief, ik wacht nog op mijn 3de proefdruk- Menu moeten we nog bekijken, moet pas 6 weken op voorhand vastgelegd worden.- Gastenlijst is definitief- Misboekjes moet ik nog aan beginnen! Vind dit niet gemakkelijk- Me To You-thema is verkozen tot rode draad door de dag- Bedankjes weten we al ongeveer maar moet nog besteld worden.- Kostuum van mijn toekomstige moet hij nog voor zorgen- Vervoer is geregeld- Ik ben zelf iets aan het knutselen om de enveloppen te ontvangen op het feest- Trouwringen kiezen we volgend weekend- Heb mijn gastenboek al :p en iets voor de ringen te brengen- Lingerie en dergelijk daar rest nog genoeg tijd voor- voor de rest heb ik zowat alles vernoemd denkik! :DKijk er zoooooo naar uit!Liefs, Lieselotte
helaba,wij trouwen 10/08/2012 dus nog 172 dagen op de teller enja het gaat vooruit, bij ons is ook alles inorde enkel nog de schoenen voor de kids en iets voor mijn haar maar voor derest hebben we al alles.kijk er ontzettend naar uitgrtjs vanessa
Wij trouwen ook 31/08Wij hebben al geregeld:- De zaal- Dj- Trouwkleed- Lingerie- Fotograaf (locatie nog niet echt)- Vervoer- We weten ongeveer wel wat we willen geven als bedankje- Stadhuis ligt ook al vast (nu nog het uur)- Getuiges zijn al gevraagd- Kapper (is geregeld, ik ben er bijna uit welk kapsel het wordt)- De ringen zijn besteld- Juwelen (mijn zus droeg ze ook op haar trouw, maar weet niet of ze echt bij mijn kleed passen)Nog te doen:- Schoenen van mij & mijn verloofde- De uitnodigingen- Kleren van mijn verloofde- Trouwboeket (kiest mijn verloofde)- Make up- Menu kiezen- Huwelijksreis- Praatpaal- Hoepelrok moet nog besteld worden
Hallowij trouwen ook 3/8We hebben al : - feestzaal & Dj- Trouwkleed- Schoenen en juwelen- lingerie- trouwringen- Fotograaf en videograaf- Ceremoniemeester en vervoer- Gastenboek en enveloppendoos- Uitnodigingen zjin we aan bezig- en de huwelijksreis is ook geboektDonderdag ga ik met de bruidsmeisjes winkelen en dan gaan we stilletjes aan op zoek achter ene kostuum ookVeel plezier met de voorbereidingen Maika-
helaba wij trouwen 28juli in olenwat is al afgevinkt op mijn lijstje-zaal-dj-fotograaf (deze neemt ook foto's voor de uitnodigingen)-drukker voor uitnodigingen-bloemen-kleed-schoenen-lingerie-juwelen-gastenlijst-afspraken met uvv voor de viering techniek doet de dj zonder meerkost logistiek doet de zaal-kapper-make-up-gemeentehuisto do-kostuum voor t manneke-kleren voor kindje-menu bepalen en doorgeven (6 weken tevoren) + hoeveelheid-decoratie balonnen-viering in elkaar steken-uitnodigingen maken en uitdelentafelplannekes