TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
26-5-2012
|
19-2-2012 10:39:18
Je kan dit best overleggen met de feestzaal. Zij hebben hier het meeste ervaring mee.
|
|
An
9-6-2012
|
19-2-2012 11:15:11
Zoals Tine zegt, kun je dat best met de zaal overleggen. zij hebben er doorgaans veel ervaring mee.
Bij ons stelde de zaal voor om om 17u00 te starten met de receptie zodat om 19u00 de mensen aan tafel konden.
Gezien wij pas om 15u kunnen trouwen voor de kerk, hebben we alles een halfuurtje naar achter verschoven zodat we niet het gevoel krijgen dat we ons moeten haasten.
|
|
Claire
25-2-2012
|
19-2-2012 12:27:22
Vaak kunnen de mensen van de suite al wel terecht in de feestzaal, best eens even navragen.
Wij trouwen volgende week zaterdag vlak voor de middag, en doen het zo : We gaan voor de lunch terug naar mijn ouderlijk huis, met de suite en de familie uit Nederland. Rond 14u30 vertrekken mijn hubby en ik dan voor foto's op onze locatie, de mensen amuseren zich nog wat bij mijn ouders of gaan met mijn schoonmoeder mee om de honden even uit te laten, en gaan zich wat opfrissen. Rond 17u vertrekken wij naar de feestzaal, waar we rond 17u30 toch hopen te zijn (is een dik kwartier rijden, dus het vertrek mag al wat uitlopen). Om 18u hebben we de mensen voor het diner uitgenodigd, we doen geen aparte receptie. Zij krijgen dan aperitief en rond 18u45 beginnen we aan tafel te gaan.
Het hangt er ook van af welke dag je trouwt, op een weekdag of op een zaterdag. Wij kozen ervoor om op een zaterdag te trouwen, zodat 18u voor de meeste mensen echt wel haalbaar is. Wij hebben alleen een neef en zijn vriendin die in de muziekwereld en de horeca werken, en zij konden echt geen verlof krijgen, dus zij zullen op ons feest ontbreken. Als je nog aparte gasten voor een dessertenbuffet en dansfeest vraagt, kan je op zaterdag zelfs rond 17u starten. Dit is voor de meesten ook zeer goed haalbaar (het is weekend), en je dansgasten kunnen ook vroeger komen. Als je trouwt op een vrijdag, zoals vrienden en een neef van ons, is een feest dat start rond 18u voor sommige mensen wat vroeg. Er zijn er steeds die tot 17u moeten werken en niet vroeger kunnen stoppen. Als je dan rond 18u op een feest verwacht wordt, is dit toch bijna onbegonnen werk om op tijd te komen. 18u30 is nog een redelijk uur om te starten, maar het half uurtje verschil kan er wel voor zorgen dat de meeste mensen de start van het feest wel halen.
|
|
tamara
|
19-2-2012 13:08:09
het is een vrijdag, mocht het op een zaterdag zijn dan zou het geen probleem geweest zijn er is bij ons ook geen aparte receptie dus denk dat idd 18.30u haalbaar zou zijn heb voor het zekerste nog een mailtje gestuurd naar de zaal
|
|
tamara
30-3-2012
|
4-3-2012 16:33:07
wij trouwen om 14u30 voor de wet
onze dag ziet er +- zo uit:
7u opstaan 7u30 auto versieren 8u30 make up 10u kapper 12u eten 12u45 trouwjurk aan 13u15 kindjes kleden 13u30 aankomst suite bij mij thuis 13u45 aankomst vriend 14u vertrek naar stadhuis 14u30 huwelijksceremonie 14u45 receptie op stadhuis + fotoshoot 16u vertrek naar feestzaal 16u30 aankomst dj 17u30 aankomst traiteur 18u aankomst wedding crew 18u30 aankomst gasten 19u30 eten 20u30 à 21u dessert en bruidstaart 22u openingsdans
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|