Terug naar overzicht
Dat hangt echt af van winkel tot winkel denk ik. Ik trouw 18 mei en moet ook pas 10 april gaan voor eerste pas met alles erop en eraan. Ik heb dus 's morgens een afspraak bij de kapper en tegen de middag ga ik mijn kleed passen incl. schoenen, lingerie en juwelen. Als zij het altijd zo doen, zou ik mij er echt geen zorgen in maken.
Idem hier! 6 weken op voorhand terug voor de 1e pas! Dit omdat ze uit ervaring geleerd hebben dat ernog veel bruidjes wat vermageren en dan zit er minder tijd tsn dus het verschil kan minder groot zijn! In principe tijd genoeg beurten komen gewoon heel stuk korter op elkaar! Schoenen en juwelen hebik al bij 1e keer gepast en gekocht! Maten hebben ze wel genomen maar da was omdat ik andere maat moest bestellen dan dat ik aan had in de winkel.
hallo, ik ga begin april voor de eerste keer passen, voor de trouw in juli. Dan moet ik al schoenen en lingerie hebben, maar nog geen kapsel, dacht ik.Misschien is het omdat je net na de grote vakantie trouwt. Ik heb de indruk dat ze in juli niet doorwerken.
Ik moet ook pas half juni de eerste keer gaan passen, en ik trouw 28 juli.Ze zullen in de winkel wel ervaring genoeg hebben om alles op tijd klaar te hebben he. :-)
Allemaal al neig bedankt voor de geruststellingen,ik was gisteren zo blij dat ik 'mijn' kleedje gevonden had dat ik er toen niet verder bij nagedacht had maar nadien sloeg de twijfel wel toe.
Dat is perfect normaal hoor! Het zou zelfs gekker zijn moesten ze het veel op voorhand doen. Heel veel bruidjes willen graag dat ze er perfect uitzien op de dag en voor vele houdt dat in nog wat aan port doen om alles strakker te maken of om nog wat af te vallen... en vaak is het zo hoed dichter de dag komt, hoe makkelijker dat lijkt te gaan. Daarom kiezen de meeste winkels er voor om pas heel laat de aanpassingen op te meten, zodat het tegen de grote dag, niet veel meer zal verschillen. De kleine verschillen die dan nog zouden opduiken kunnen ze snel en makkelijk op lossen! Je bent dus in goede handen!
ik trouw 23 juni en heb men 1ste pas 6jan gehad. Dan moest ik mijn schoenen meebrengen en werd men kleed afgespeld op men schoenen. Nu moet ik 16maart terug met schoenen, kapsel en juwelen.En ik denk dat ik dan nog een keer terug moet 4weken voor de trouw. Het hangt allemaal van winkel denk ik. Elke bruidswinkel werkt anders.