Terug naar overzicht
Wij zijn daar naar een trouwfeest geweest enkele jaren terug. Mijn vriendin is daar getrouwd, het is haar tante die eigenares is van de zaal. het eten was lekker en er was veel ambiance. Een collega van mij haar schoonzus trouwt er nu in maart, dus als je mij er even herinnerd, vraag ik er eens naar en laat ik het weten.
merci! dat zou heel vriendelijk zijn, bedankt!!!!
Hallo,Wij waren enthousiast bij het bekijken van de website. Maar er is inderdaad ook niet zo heel veel infor over terug te vinden. Ik zou ook wel heel graag weten of het allemaal geslaagd is of niet. Wij trouwen psa volgend jaar en zijn nu bezig met zoeken nr de ideale locatie.
mijn zus trouwde daar : heel leuk en dik inorde
Ondertussen is onze trouw een paar daagjes voorbij, het was super! ik kan iedereen ter torre aanraden, zeer vriendelijke mensen met oog op detail. was ook zeer lekker, iedereen was tevreden. :)
wij zijn op 31 augustus 2013 getrouwd en hebben ons trouwfeest in Ter Torre in Waregem gehouden, en ik moet zeggen, een echte aanrader! Heel gezellige receptie op dakterras gehad, iedereen vond dit super, verder heel lekker eten, komen 2 of 3 keer langs voor repasse, en tof kader! Had dit nooit durven denken dat het zo geslaagd zou zijn. Komen ook heel vaak langs voor bijvullen drank, mag ook niet ontbreken hé! Kortom, een aanrader!