Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AMICI

19-2-2012 13:11:00
Hallo

Wij zien heel graag ringen van Amici.

Op de website zie je heel wat voorbeelden.
Wanneer je bij Collectie kijkt, zie je de prijzen, en eventueel de andere breedtes die mogelijk zijn.

Waar op de site zie je zowel de mannelijke als de vrouwelijke versie?
Of voorbeelden van trouweringen per 2?

tine
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 631

Els
27-1-2012
 Meld misbruik19-2-2012 14:57:51

Hey , onze ringen zijn ook van Amici , Wij gingen voor gouden ringen , beide hetzelfde ( dus niet die van mij met een steentje in)
Op de site staan wel enkel voorbeelden bij 'relation' maar voor de rest kan je best bij je gewone juwelier langsgaan denk ik , daar hebben ze steeds beide modellen ,dus zowel het heren als dames model om te passen
Groetjes

lotte
8-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 15:02:56

Wij hebben ook stalen trouwringen van amici, de ringen kunnen zowel door mannen als vrouwen gedragen worden, daarom staat er op de site niets bij. bij de juwelier vind je meerdere modellen en zij helpen je perfect zelf als er iets fout was aan de ringen dan mochten we ze gratis omruilen.
Groeten

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik20-2-2012 11:43:41

Ik heb ook even moeten zoeken hoor. Maar bij de juwelier hadden ze enkele voorbeelden naast elkaar en die dat ik graag zag had hij toevallig liggen.
Hij had wel niet alle ringen op voorbeeld, maar mocht ik iets anders graag gezien hebben ging hij dit zeker bestellen om te tonen.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...