Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelaanwijzing met filmtitels

19-2-2012 14:32:33
Dag Collega-bruidjes,
Zoals de titel zegt zouden we graag de tafels aan gasten toewijzen via titels van films. We geven alle gasten bij de aankost op het avondfeest dan een zogenaamd 'filmticketje' waarop de aanduiding van de zaal staat (wat refereert naar de tafel waar ze aan dienen te zitten) en de vermelding van de film die ze zogezegd gaan kijken. Op de tafel staat dan een zogenaamd plot van de film. Het is de bedoeling dat we aan de hand van de filmtitels of de inhoud van de film, ons leven vertellen. Bv. From Paris with love verwijst dan naar het feit dat we elkaar in Parijs leren kennen hebben.

Nu zoeken we nog enkele leuke filmtitels die ons leven verder kunnen vertellen (we hebben in totaal een 18 tal tafels). Zijn er zo nog bruidjes die dit thema uitgewerkt hebben en wat ideetjes kunnen delen, of zijn er misschien sommige die nog leuke filmtitels kennen.
Ik weet ook niet goed hoe ik zo op films kan zoeken. Ik heb al via IMDB gezocht maar dan kan je niet echt zoeken naar de inhoud van de films.

Alvast bedankt!

Annelies
27-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 772

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik19-2-2012 19:29:31

http://www.nytimes.com/ref/movies/1000best.html een link naar een site met 1000 filmtitels

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 23:17:41

je kan op imdb je zoektocht al wel starten door 'love' als zoekterm in te geven mss...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...