Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen

19-2-2012 17:30:13
hey iedereen,

wij trouwen 26 april 2013, de feestzaal ligt zo goed als vast 25 maart mogen we eens gaan kijken, nu vroeg ik me af er nog al dingen zijn waar ik me mee kan bezig houden...

en of er mensen zijn die hun misboekje willen doorsturen om ideeen op te doen, daar wij ook voor de kerk trouwen

alvast bedankt

lesley_van_wezemael@hotmail.com

lesley
26-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 386

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik19-2-2012 18:10:25

alvast proficiat!!!!!!!!!!

wat je mss al kan doen is voor jezelf ne gastenlijst opmaken met hierbij alle adressen. (vaak heb je niet van iedereen al de gegevens en nu heb je nog ff tijd)

een betaalbare fotograaf en dj zoeken vergeet hier zeker geen prijzen en diensten te vergelijken!

en uiteraard het fijnste om naar te kijken en heel goed te vergelijken zijn de kleedjes!!! je hebt ze in alle prijsklasses! vergelijken is echt DE boodschap!

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik19-2-2012 19:05:07

Je hebt een mailtje met ons boekje!

groetjes!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik19-2-2012 20:16:47

- fotograaf
- dj
- ceremoniemeester
- gemeentehuis
- kerk of alternatief
- bruidswagens
...

alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2012 16:01:19

Proficiat !!! Wij trouwen op 27 april 2013 :). Wij hebben al save the date kaartjes gemaakt. En ik was ook al stilaan aan het kijken voor een bedankje als de gasten naar huis gaan.
Wij gaan binnen twee weken op zoek naar een kerk en ik ga ook de ceremoniemeester binnenkort contacteren.
Ik zou op het gemak beginnen uitkijken naar een fotograaf. Want je hebt er verschillende prijsklasse in en dan neem je niet zo maar iemand.
Als je graag up to date wilt blijven van wat ik doe de volgende maanden en wanneer, dan is hier mijn mailadres: delcroixalexandra@hotmail.com ZO kunnen we af en toe mailen.
Ik wou vroeger altijd wedding planner worden :) dus weet dat ik alles nu plan hehe :).

Veel plezier !!!
xxxx

alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2012 16:01:49

Ah ja, de misboekjes mogen dus ook naar mij gemaild worden: delcroixalexandra@hotmail.com

Bedankt !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...