Terug naar overzicht
alvast proficiat!!!!!!!!!!wat je mss al kan doen is voor jezelf ne gastenlijst opmaken met hierbij alle adressen. (vaak heb je niet van iedereen al de gegevens en nu heb je nog ff tijd)een betaalbare fotograaf en dj zoeken vergeet hier zeker geen prijzen en diensten te vergelijken! en uiteraard het fijnste om naar te kijken en heel goed te vergelijken zijn de kleedjes!!! je hebt ze in alle prijsklasses! vergelijken is echt DE boodschap!
Je hebt een mailtje met ons boekje!groetjes!
- fotograaf- dj- ceremoniemeester- gemeentehuis - kerk of alternatief- bruidswagens...
Proficiat !!! Wij trouwen op 27 april 2013 :). Wij hebben al save the date kaartjes gemaakt. En ik was ook al stilaan aan het kijken voor een bedankje als de gasten naar huis gaan.Wij gaan binnen twee weken op zoek naar een kerk en ik ga ook de ceremoniemeester binnenkort contacteren.Ik zou op het gemak beginnen uitkijken naar een fotograaf. Want je hebt er verschillende prijsklasse in en dan neem je niet zo maar iemand. Als je graag up to date wilt blijven van wat ik doe de volgende maanden en wanneer, dan is hier mijn mailadres: delcroixalexandra@hotmail.com ZO kunnen we af en toe mailen. Ik wou vroeger altijd wedding planner worden :) dus weet dat ik alles nu plan hehe :).Veel plezier !!!xxxx
Ah ja, de misboekjes mogen dus ook naar mij gemaild worden: delcroixalexandra@hotmail.comBedankt !