Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema's tafels

19-2-2012 18:48:50
Hallo,
Welke thema's nemen jullie voor de tafelschikking ?

Nathalie
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1351

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik19-2-2012 19:23:49

wij nemen muziek...wij zijn samen al naar héél wat concerten geweest. We zullen de mensen een concertkaartje geven met daarop een bepaald artiest en liedje en wanneer dit liedje speelt mogen ze naar hun bepaalde tafel

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik19-2-2012 20:04:01

Wij waarschijnlijk snoepjes.

We hebben redelijk veel tafels (dus kleuren werd al ingewikkeld).

En ik heb nog leuke tips gelezen, maar dit past eigenlijk niet bij ons.

* Landen - Tickets voor vlucht naar 'New York' 'Canada' 'Frankrijk'... En dan roepen ze af ' alle passagiers voor.... mogen inchecken.

* De muziek zoals hierboven, maar redelijk wat volk dat bij ons komt is niet zo weg in de muziek, dat word hectisch :)

* Wielertouristen - De genodigden krijgen een fietsje van 't een of andere wielrenner en dan moeten ze naar hun tafel gaan, daar staat iets van die wielrenner.

* Liefde is ... Elke tafel een andere defenitie geven die jullie belangrijk vinden.

* Kleuren - Elke tafel anders

Hebben jullie hobby's ofzo?? dat kunnen jullie misschien daar iets op vinden.

Voor ons was snoepjes het makkelijkste en vonden wij het leukste.

De beertjes - kersjes - bollekes - dropjes - poepegattekes - zurrekes - kikkertjes - ...

Véél succes en ik volg mee, als er leuke tips komen :)

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 20:48:46

wij zullen het met rozen doen van verschillende kleuren

Pascaline
28-7-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:06:30

Verschillende bloemen vind ik ook een fijn thema. Maar ik vind dat zo'n gedoe... Wanneer deel je die bloemen uit? Als ze aankomen? Maar dan moeten ze hun glas, hapje en bloem vasthouden. Na de hapjes laten uitdelen, maar dat is zoveel extra werk voor het personeel, die dan al hun handen vol hebben...

An
9-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:24:32

Wij gaan ook voor de bloemen en delen ze zelf uit aan het einde van de receptie. We hebben maar zeven tafels en het is een bloem per koppel, wat bij ons overeenkomt met 30 bloemen als iedereen komt.

Het enige waar we nog eens moeten over nadenken is hoe we ervoor gaan zorgen dat noch wij, noch de gasten last heeft van het water nadat we de bloemen uit de vazen nemen...

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:27:42

pascaline, wij gaan ze toch geven bij het binnenkomen...we hebben een vriendin die een beetje "ceremoniemeester" zal zijn en dit tot een goed einde gaat brengen.
we voorzien onderaan wel zo een pipet met water in!

tijdens de receptie zullen er hoge tafels staan dus ik veronderstel dat ze die wel ergens kwijt zullen kunnen. ons feest is ook wel vrij intiem!

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:33:29

Wij gaan misschien alle tafels een naam geven van een beroemd koppel en dan de eretafel natuurlijk gewoon onze namen... Maar het idee is helemaal nog niet uitgewerkt, dus we zien wel :)

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik19-2-2012 22:19:56

Ik dacht eerst landen, maar dat wordt moeilijker, en heb dus nu gekozen voor 'verliefde dieren'.

Ik zoek mooie dieren-foto's op van verliefde dieren-koppels en elke gast krijgt dan bij het binnenkomen een foto met een van deze dieren-koppels.

Op de tafels staan dan de uitvergrootte versies van deze foto's.

Was aan het denken om op elke foto ook een liefde-is-spreuk te zetten.

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 8:59:48

wij hebben als thema ook snoepjes caroline
enkele voorbeelden de neuzekes,de spekjes,de zuurtjes,de melocakejes,de chocotoffkes...

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 9:22:59

Hey,

Wij gaan met boa's werken, bij het binnenkomen krijgt iedereen de kleur boa van zijn tafel en op de tafels draperen we dan de boa's met de verschillende kleuren.
Zo is er ook al met het dansfeest genoeg ambiance met de boa's :-)

Groetjes
joeri

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik20-2-2012 10:50:11

Leuk idee dat van die boa's !
En het snoepjes-thema vind ik ook super, Ik hou van snoepjes dus... ;)
Hoe doe je dat dan? Een uitvergrote kikker op tafel en snoepjeskikkertjes aan de gasten, of hoe kenmerk je jouw tafels?

grtjs, Lieselotte!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 12:21:57

Wij werken met mijn favoriete bekende Engelstalige schrijvers en dichters. Iedere tafel krijgt de naam van een schrijver, wat op een bordje geschreven wordt en daaronder een quote van die schrijver i.v.m. liefde.

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 20:12:47

hallo lieselotte tijdens de receptie geven we voorbeeld een chocotoff en dan op de tafel chocotoffs verspreid en aan elk bord een chocotoff met de naam op

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik21-2-2012 6:19:56

Joeri, de boa's zijn een heel leuk idee! Idd ambiance verzekerd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...