Terug naar overzicht
Hey,Bij de meeste gevallen ben je op 10 à 15 min uit de gemeente. Zeker als je geen volledige viering doet in de gemeente. 't Zal kort zijn maar dat zou moeten lukken.Groetjes
hallo, kun je het gemeentehuis niet 10minuutjes vervroegen, zo hoef je niet op je klok te kijken ;-)
aangezien de kerk en het gemeentehuis tegenover elkaar liggen moet dit lukken hoor.wij trouwen om 12u en om 13u in de kerk en die liggen toch enkele kilometers uit elkaar dus...
Wij trouwen om 11u30 voor de wet en om 12u00 voor de kerk. Eerst had ik de wet om 11u15 gezet, maar onze ceremoniemeester had ons aangeraden om dit te vervroeger. Bij het gemeentehuis duurt het toch maar een 10 minuutjes en dan staat de volgende al klaar dus moet je daar toch snel weg zijn...
Hey,Dit moet lukken hoor! Daar je voor d kerk maar moet oversteken!!!Groetjes
Ik denk ook dat het moet lukken.Maar ik zou ze bij de gemeente wel al op voorhand verwittigen dat het zo'n strak schema is. Dan weten ze dat ze niet moeten treuzelen of er teveel verhaaltjes aanhangen :-)Misschien ook de suite al verwittigen dat ze op tijd mee binnen moeten zodat jullie echt tijdig kunnen beginnen.
Dit moet zeker lukken! Wij trouwen om 14h en 15h en bij ons liggen stadhuis en kerk ongeveer 7 km van elkaar. Dit was ook op aanraden van onze ceremoniemeester.