Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag...

19-2-2012 21:15:32
officieel 1 jaar verloofd...

Vorig jaar, 19/02 zaten wij in Italië...één van de mooiste weekends uit m'n herinneringen...

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 677

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:27:39

Ooh...leuk!! :-)
Ik zal het aanzoek van mijn liefje ook niet snel vergeten!
Bij ons staat de teller op 200 vandaag...spannend!!

groetjes

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik19-2-2012 21:49:18

Dit zal altijd een mooie herinnering blijven hé! Ik krijg nog kriebeltjes als ik er aan terug denk. Hoe heeft jou ventje jou gevraagd? :-)

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik20-2-2012 0:44:14

Hey!!!!
Proficiat!!
Wij zijn volgende maand ook 1 jaar verloofd en toen zaten we ook in Italië

groetjes,
Sandra

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik20-2-2012 6:38:31

Oh schoon !

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 8:53:32

proficiat

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik20-2-2012 10:01:07

Eigenlijk hangt er een klein verhaaltje rond...
Verschiet niet, het is allemaal héél snel gegaan toen wij samen waren

Wij zijn elkaar 'online' tegengekomen, toevallig...beide niet op zoek naar een relatie...1 maand later hebben we elkaar ontmoet en het was werkelijk liefde op het eerste gezicht...Vanaf toen eigenlijk onafscheidelijk, ondanks de afstand van 70km...
Mijn ventje kwam elke week (dat zijn dochtertje niet bij hem was) naar mij, ook al moest hij daarvoor om 5h opstaan om op tijd op zijn werk te zijn...

Voor we samen waren had ik 'm het verhaaltje verteld van hoe mijn dochter aan haar naam gekomen was... Zij heet Sienna, genoemd naar de gelijknamige stad in Toscane, dat bekend staat om zijn paarden-races in vroegere tijden...Ik had er al héél véél over gelezen en ik hoopte ooit eens naar daar te kunnen gaan...

Je kan het al raden...we waren amper enkele weken samen toen mijn ventje mij verraste met het nieuws dat we voor Valentijn naar Siena in Italië gingen voor een weekend!

We vertrokken op 18/02/11 en hebben daar superveel plezier gehad...en de romantiek hing wel héél erg in lucht!
Op zaterdagavond gingen we lekker eten op het mooiste plein van Siena, daarna gingen we wandelen...We wandelden naar een oude ruïne dat nu een soort van stadspark geworden is, onderweg hadden we een tussenstop gemaakt aan het hotel, want mijn ventje was iets 'vergeten' op de kamer. Hij kwam naar beneden met een rugzak
In het stadspark stopten we ineens en moest ik mij neerzetten op de stenen bankjes...geblinddoekt...en dan was het wachten....
Na enkele minuten hoorde ik muziek...(Forever Love, van Gary Barlow) en mocht ik kijken...Mijn ventje zat geknield voor mij, allemaal theelichtjes rond ons en de muziek natuurlijk...
Veel kon hij toen niet meer zeggen (hij had een heleboel voorbereid nochtans!), maar toen kwam de grote vraag...
Ik was blij dat ik neer zat.. Ik heb 'ja' gezegt (uiteraard!Hihi..) en toen hebben we elkaar eindeloos lang vastgepakt...Daarna opstaan en gedanst...tussen de kaarsjes...

Dus...dat was mijn aanzoek... Het kon niet beter zijn... De zaterdagnacht en zondagochtend (vertrek naar huis) heb ik echt beleefd in roes...en alsmaar kijken naar mijn ring natuurlijk...amaaai...wat was ik fier

Oja...wij waren dus amper 3 maanden een koppel toen...

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik20-2-2012 10:24:24

Oooooh hoe romantisch...

Amai na 3 maanden? Dan was het zeker een verassing! Maar het maakt toch niet uit hoelang jullie samen zijn. Je voelt dadelijk of het voor het leven is of niet...

super! :-) hihi...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 10:47:24

Ooooh...zo romantisch!!! :-)
Wij waren exact een jaar en 3 maanden samen toen het aanzoek kwam...is volgens sommigen ook nog snel ;-)!
Niks van aantrekken...je voelt het inderdaad als het juist zit!!
En idd...de roes na het aanzoek...heb de dag nadien nog traantjes gelaten van emotie...:-) hihi!

groetjes!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 20:24:01

hoe romantisch
wij waren 9 jaar samen toen we ons hebben verloofd in september dus 10 jaar samen als we trouwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...