Terug naar overzicht
Hi Pamela,ik trouw ook in de Waerboom! Welke zaal heb jij? ik 'Bosch'Mijn schoonbroer in spé is er 10j geleden getrouwd en een vriendin 3weken geleden en het eten is er zoooo goed naar t schijnt.Ik heb wel mijn eigen DJ genomen, een collega die dat na zijn uren in het weekend voor fuiven en huwelijken doet al sinds jaren en hij woont vlakbij de Waerboom. 450€ is zijn prijs.Als je vrijblijvend zijn GSM-nummer is wil.
Hey Dominique,Ja je mag altijd is zijn gsm nummer doorsturen.Mijn email adres is pamelalonbois@hotmail.comWij hebben zaal Memling genomen (de 2 andere zalen waren al bezet).En wanneer trouw jij?Ben in mei naar een trouwfeest gegaan (ook zaal Memling) en dat feest was gewoon af!Groetjes
Voor 450€ mag het toch al de moeite zijn.Ik vind dat veel geld voor iemand die dit achter zijn uren doet.Voor zo een bedrag voel je genoeg dat hij het voor het geld doet en niet als hobby.Onze dj vraagt een pak minder en als je hem bezig hoort,weet je direct dat hij het met zijn hart doet.Hij doet het dan ook nog als zelfstandig bij-job.
hallo,wij trouwen ook in de waerboom op zaterdag 30-09-06 in zaal bosch. Wij hebben de DJ van de waerboom genomen. Wij betalen 370euro. We hebben reeds éénmaal met hem gesproken en dat viel goed mee.vriendelijke groeten Saskia
Hallo mede-bruidjes,die 370€ is dat voor een hele avond? Jeetje, wat een verschil, k voelde mij precies al wat afgezet. Weten jullie de site van die dj beauty sound? k ga hem is bellen of hij dan nog vrij is in november. Bij mijn dj heb ik nog niets getekend, dat is enkel mondeling, wat denken jullie.Want naarmate dat hij wat drinkt heb ik gisteren gehoord, draait hij slechter. :-((Dominique25.11.2006
Dat is den vaste dj van de waarboom. Aja en ook den Boekhouder van de waarboom !!! Nog iemand vragen allo.
En hoe was de Dj? Hopelijk lezen jullie dit nog, want ik zie dt dit van een tijdje geleden is...