Terug naar overzicht
Dag CharlotteWij trouwen in de grote zaal van het vijverhof omdat we niet tussen de pilaren willen zitten. Misschien is dat een mogelijkheid voor jullie? Wij hebben dj Roan geboekt maar ik weet dus niet of dit een goede Dj is. Ik denk het wel aangezien het hun huisdj is en ze er al vele jaren mee samenwerkenWe hebben hem op de huwelijksbeurs kort gezien en we denken wel dat het in orde komtVeel succesMaika
Wij trouwen in de waterkant en hebben dj Roan als dj. Het zicht naar de gasten toe valt echt super goed mee. We hadden er ook schrik voor, maar zijn dan uiteindelijk daar eens gaan zitten en je ziet alles perfect. Het zicht vanuit de zaal naar de eretafel zal wel iets minder zijn. Maar we houden geen traditioneel feest en vonden dit daarom ook minder belangrijk. We zullen zowieso veel rondlopen en dansen. We zullen de ruimte achter de pilaren vooral gebruiken voor de ouderen in ons gezelschap.Voor de dj hebben we tot nu toe goede ervaringen met Roan. Ik weet dat ze nog een dj voorstellen als huisdj, maar die heeft echt afgedaan voor ons. Hij is gewoon niet komen opdagen op onze afspraak en toen ik hem belde, leek het of hij ver van de wereld was. Dergelijke situaties heb ik nog gehoord over hem. Dus dat hoefde voor ons echt niet.Veel succes!
Hallo wij zaten in de grote zaal en hadden ook DJ Roan.We hebben niets dan lof gehoord over de DJ en waren zelf ook heel tevredende dansvloer stond op elk moment vol (minstens 25-30 man) en het was heel gezellig.Het was gewoon een superfeest en we konden dankzij het Vijverhof en de dj genieten van het begin tot het einde!!Veel succes
mercie allemaal...weer een beetje stof bij tot nadenken :-)
Beste KimberleyWelke menu hadden jullie genomen en met welke gerechten?groetjes,Debbie
hallo,wij kennen roan persoonlijk en het is inderdaad een heel goeie dj! wij konden hem jammer genoeg niet meer boeken, iemand anders was ons voor