Terug naar overzicht
Natuurlijk hoef je hiermee niet verveeld te zitten. Het is jouw trouwfeest en jij beslist wie je uitnodigt (en wie niet). Het zou wèl vervelend zijn als je iedereen uitnodigt en één collega niet of zo, maar nu is het toch perfect te verantwoorden dat je net die collega's uitnodigt waar je het beste mee overeenkomt. Gewoon niks van aantrekken en als er iemand al een opmerking zou maken, leg je gewoon uit dat je enkel de mensen uitnodigt waar je het meest mee samenwerkt.
Absoluut niet! Ik heb ook een 15-tal nauwe collega's, maar nog veel meer collega's waar ik af en toe mee in contact kom. Bij sommigen worden e mannen gevraagd, bij anderen dan weer niet... Je moet vragen wie je zelf wil, ze gaan je er niet vies voor bekijken hoor ;-)
Hey Dorien, ik ben ook verpleegkundige en wij zijn met een 20 tal personen op onze dienst!Ik heb beslist om enkel de collega's van mijn werkend weekend te vragen op het dessertenbuffet en de collega's van het andere weekend mogen naar de receptie komen!Ik vraag ook nog enkele collega's van mijn vroegere dienst! Wij zijn nog niet lang geleden verhuist naar een andere locatie met ons ziekenhuis en er zijn wel vrij veel nieuwe collega's bijgekomen! Ons vast weekend is zo wat hetzelfde gebleven en die ken ik dus al het langst, dus mogen die naar het avondfeest komen!Ik zou mij niet druk maken hoor! Jij trouwt, dus jij kiest en daarbij je moet ergens een grens trekken hé, Je kan toch niet iedereen vragen!!!Succes met de voorbereidingen!